pondělí 22. března 2010

Závist



...při pohledu na propriety Holynek, jsem málem dostala komplex. Odklopýtala jsem do koupelny abych ty svoje závistivě skoukla.
No, je to tak padesát na padesát ale můj kondicionér nestál 990 kč. To ne.

... jednou jsem nakupovala kartáč z pravých kančích štětin pro jorkšíří slečnu, co jsem mívala. A moje tenkrát šesnáctiletá Žena mi zatahala za rukáv "koupíš mi taky kartáček za šestsetpadesát?" Vyprskly jsme obě smíchy. To ne.

...Pepa nasedl do auta a jel pro telefonicky objednaný šampón zahraniční výroby. Pro Holynku. Když se vítězně vrátil s lahvičkou domů, povídám "dal bys za svůj šampón čtyřistadevadesát "?
No, to ne. To určitě ne. Zdůraznil :o)

Koupím si zítra novou řasenku. Tou, co se ráno tahám za řasy se už nenalíčím. To ne :o)

No a překvapení dnešního dne. Krásná náušnice a samodomo píchnuté Tonďasovo ucho.

9 komentářů:

  1. Dobré ucho...blbci mladí:-) a taky bych nedala, souhlas s pepou:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Znam to, jsem taky takova, ... za sebe to nedam, ... za "cleny rodiny" jo :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. A to já bych zase dala...jen nevím, zda by mi pak tu drahou kosmetiku nebylo líto používat :-)))

    Ucho pěkný, taky mám jednu samodoma vytvořenou ďůrku, dvě od lékařky a jedno od nějakého propichovače uší. A všechny je doposud sem tam využiju :-D

    OdpovědětVymazat
  4. No já se včera taky byla nechat zkrášlit :) Ale takovou péči jako Holynky jsem fakt nedostala :))
    A překvapení dne - jsem zvědavá, kdy s tím přijde náš puboš. Těžko bych to rozdejchávala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéje, Holynky se ale mají:-) Proto jim to tak sluší!
    Ten poměr by chtěl vyrovnat,aby to bylo spravedlivé, stejně Aranel i Holynkám...to jedna řasenka nevyrovná:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, to znám...tyhle výdaje za ostatní členy rodiny...zvlášť tak miloučké...tak člověka nebolí, jako za sebe samotného :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s tím, že je třeba vyrovnat poměr a vyrazit na nákupy a potěšit i sebe víc, než jen řasenkou:-)I u nás je Zachariášova kosmetika dost výrazná položka, ale naštěstí to není tak často. Jezevčík naštěstí nepotřebuje takovou péči jako Holynky:-) A Zachariáš zvlášť- když řeknu, jdeme se koupat, zdrhne:-)

    OdpovědětVymazat
  8. U nás bych mohla srovnávat, kdo dá víc za žrádlo :-D... Zrovna dnes Aleš dotáhl další 15kg pytel...

    OdpovědětVymazat
  9. Holy moc kartáčkování ani žádné jiné manipulace nemusí. Nely je trošku lepší ale před kartáčkem taky zdrhá. Pak už je to v pohodě. Je mi to úpřimně líto páč jsou jinak hodně miloučké a mazlivé, milují Marušku a děti, tak jsem doufala, že budeme dělat canisterapeutické zkoušky a nekonečné mazlení nestačí. Musí se nechat tahat za kožíšek kartáčkem. Tom jsem se sklamala. Asi se nevěnuji dostatečně.Tak to bude

    OdpovědětVymazat