sobota 6. března 2010

Někdy je lepší být psem a nebo princeznou

To dřív jsem byla hodně prudivá.
Všechno muselo být akorát.
A nějak se to věkem vytratilo. A ještě mi občas podpoří i Pepa a to se potom stane, že ani s Valentýnskou výzdobou nezmizí z oken naše vánoční světýlka. Máme je prostě rádi. Dávají nám krásné namodralé světlo.
Dnes ráno po příchodu z noční jsem si říkala, že je to dobře, že se už tak nepachtím za věcma jak mají být, protože evidentně i ti nahóře( a že to jsou persóny), si dělají co chtějí. Klidně na nás nechají padat sníh. Je ho u nás asi deset čísel.
No ale jinak na mém parapetu raší květena :o)





Po obědě oříšková roláda se zbylým krémem po barbie :o) a s čerstvým ananasem. Příjemná sestava...


...i Marušce chutnala :o)







...mno Holynka se před mým odchodem na druhou noční takto vyvalovala, no řekněte není někdy lepší být psem ?










...zdá se mi, že naše princezna Nely si do pelíšku přidala jeden polštář z ložnice. Jó, to aby ji netlačil hrášek

7 komentářů:

  1. Já bych chtěla být psem u Karásků!!! :-)))

    A ta první fotka... Ta nemá chybu! Pokaždé, když chodím večer venčit Megušu, tak na ty vaše světýlka koukám. Je to takové moje poznávací znamení, kde že ta moje milovaná sousedka bydlí :-). Nevím, co budu dělat, až je uklidíte!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky - krásná atmosféra a hlavně pohoda u vás doma :o) Příjemnou neděli, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Máte nádherné princezny na hrášku.
    A krásné fotky. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych často chtěla být psem. Ty fotky jsou ovšem úžasné.

    OdpovědětVymazat
  5. Světýlka jsou pěkná, univerzální, klidně je můžete vydávat za velikonoční:-) Kytičky začínají kvést, tak snad už bude hezky!
    Princezny se mají krásně:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gabro, já rozežnu louč :o))))

    OdpovědětVymazat
  7. světla bych nechala aroláda..já už vím, jak peřčete , paní..taky bych si dala:-))

    OdpovědětVymazat