úterý 9. března 2010

Alenka v říši divů

...hodobóžová kytička u nás přes noc zkrásněla :o)


Ráno kontrola na endokrinologii. Moje výsledky přiměli zkušenou lékařku k teatrálnímu projevu. Trval asi 5 min. Už jsem se málem začla smát. Pani doktorka svírala hlavu ve svých dlaních.....dlouho....přerušila jsem dusno v místnosti otázkou, zdali měla letos taky rýmu...poslala mě na další vyšetření. ...šílet z toho zatím nebudu ale hraniční hodnoty mi v uších zní, to jo.





...Holynky našly venku klacík...










...pěkně si s ním hrály..





...a pak vyhlížely kamarády.






Nedávno kolem půlnoci vykouknul Pepa z kuchyně a v ruce svíral talíř.
"banán v čokoládě? proč ne !" pravil :o)
a dnes při důležitém telefonátu vběhnul do obýváku a artikulujíc mi naznačoval, že se mám oblékat.
Ukončil hovor a pravil: "na pohádku v našem věku? proč ne ?"
Alenka v říši divů a ke všemu 3D. To si nechám líbi

4 komentáře:

  1. Proč ne:-)? Žijete si podle mého gusta - s nadhledem, úsměvem na rtech a využívající všeho úžasného, co život nabízí.
    Jen ty hraniční výsledky, Aranel, nějak poposuň na tu správnou stranu škály.

    OdpovědětVymazat
  2. taky myslím proč ne...ale držím palečky, aby si paní doktorka nemusela svírat hlavu v dlaních...

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju, ať se ty hraniční hodnoty srovnají tak jak mají být!
    Banán v čokoládě, mňam:-)
    Alenku v říši divů bych taky ráda viděla:-)
    A proč ne?!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak držím palečky, aby se hraniční výsledky vrátily do normálu!

    Já to říkám stále, že ty si s Pepou umíš užívat života :-). Já tomu mému chudákovi o půlnoci tak maximálně nakrájím jablko :-D. Holt dieta je dieta...

    OdpovědětVymazat