úterý 30. března 2010

Paternoster



... dnes jsem spala dlouze a ještě déle se rozpohybovávala. Ale když jsem stála na autobusové zastávce a ohlídla se, viděla jsem na našem balkoně viset vyprané prádlo. A to jedna nežehlící pračkodávka byla suchá a pěkně poskládaná.
No, opět jsem se přistihla jak se mrskám přebytečně. Musím být na sebe hodnější :o)
...v budově jezdil adrenalinový výtah. Kontrolujíc ten optimální moment naskočení do paternosteru si opakuji otčenáš.
Zvládla jsem dobře, dokonce při vystupování jsem hezky uhla nastupuvší dámě...
...poslední dobou se u lékařského vyšetření zvláštně utlumím. Nebolí mě ani vrtací zubařka. A stejně tak dobře se utlumím i při čekání. Neluštím už ani sudoku. Jen tak sedím. No a že jsem dnes poseděla. Po půl hodině jsem si ještě jednou hlavou přemlela slova mladé recepční "posaďte se a počkejte si chviličku, my vás zavoláme" Ztlumená si sedím. Hodinu. To mi přišlo trošku moc a vytáhla jsem foťák a začala fotit živě se tvářící orchidei.
Recepční se uraženě zavrtěla v židli a vyřkla mé jméno.
...vyšetření dopadlo dobře. Řeknu to tak, že už si paní doktorka nemusí svírat hlavu v dlaních...a já taky ne...

...milá sestřička mého věku mne doprovodila zpátky do recepce se slovy "počkejte si chviličku na písemnou zprávu ". Vytáhla jsem hned foťák a počla cvakat. Moc jsem si to ale neužila.

...no a po návratu domů, na mne čekali čarodějové.
Pepovi jsem slíbila, že fotku nezveřejním ale copak můžu ?
No a protože jsou datumově ještě mimo, oVelikonocovala jsem je zajíčky.






6 komentářů:

  1. To čekání mi připomíná stravování v některých restauracích:" Máme jenom minutky. Počkejte si tak hodinku!"
    No, mě totiž čekání neutlumuje, ale vybuzuje. Do vzteku a to není dobré. Takže takovou trpělivost já velmi obdivuji. A čarodějná fotka je úžasná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, chce to vzít sebou foťák a cvakat a cvakat. Však oni uvaří tu minutku :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, příště zkus namířit objektivem směrem ke slečně recepční, něco si podivně potichu mumlej a myslím, že za pár minut sedíš v zubařském křesle :-) Gratuluju ... a to nejen k úspěšné prohlídce. Pro mne je obdivuhodná i poskládaná várka prádla a převoz výtahem...Takový adrenalinový den :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, oni nejsou mimo, oni trénují:o))!!Krásný den Ti přeji,snad není tak náročný jako včera...Flo

    OdpovědětVymazat
  5. Paternosteru se bojím, ani nevím proč...Je mi hrozně nepříjemné do něho nastoupit i vystoupit.
    Čekání u lékaře sama zvládám, někdy si klídek dokonce i užívám...S Járou je to očistec, ale zase se nám to tak často nestává, že bychom někde čekali dlouho.
    Gratuluji k dobrým výsledkům vyšetření:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, ty výsledky jsou stěžijní, tak to je hurááááá

    OdpovědětVymazat