úterý 30. března 2010

Konec retro víkendu




...v neděli ještě honem na biofarmu pro korbačiky, bryndzu a ovčí sýr, výborný oběd co vařila švagrová eM. a po pár záchvatech smíchu nadešel čas opětovného balení svršků. Holynky vytatně pomáhaly. Ony moc rády cestují a bály se, že jim pětihodinovou radost odepřeme. Neodepřeli, jeli s námi...
...cestou jsem přes zašpiněné okno cvakala foťákem a doma se snímkama radovala. Táto cesta je pro mne dost důležitá, no...mám ji ráda tam i zpět...víc než třicet let si ji užívám...

...jsou na ní krásné hrady...

...hej od Buchlova větor věje ...asi tak nějak :o)))...



...po vydařeném víkendu jsme šťastně dorazili domů. Večer jsme padly únavou. Já ještě ke všemu musím ráno před pátou vstávat do práce. Čas na malou ochutnávku mlsů co mi to moje dětství připomínají ještě zbyl, to jo.

3 komentáře: