neděle 7. března 2010

Toníček má prázdniny


Toníček má prázdniny, odjel už v pátek.
Bude tady týden pusto, nikdo nebude zvedat paže s pokřikem "ruce nahoru Morici, je to větší prča"!
No a my ještě zbytkově budeme doufat, že po zaslouženém odpočinku se k nám vrátí naladěn na studijní notu.
A taky se pokoušíme věřit, že všichni co mají na něj vliv si nějak sami šáhnou do sebe a přiznají, že bez střední školy by byl i s nima Ámen.
No úplně Ámen ne ale mimo hlavní město Matičku by hledali práci velmi těžko.
On to byl mazec než se jeden uplatnil.
A tak jeden co se uplatnil a chce se vzdělávat dokonce vysokoškolsky, by neměl radit kadeřnické bludy.
Tak to vidím nejen já.
Ono kdyby mi někdo v šestnácti radil ať dělám jenom to, co mě baví, panenko skákavá, to by to se mnou dopadlo !

Ráno v práci a Jiřík Můj.
Máme tam takovýto automat. Chodíme se k němu kochat. Dá se v něm za papírový peníz koupit hotová kytice. A tá kytice už nepotřebuje vázu, páč je ve zvláštním kabátku a ponořená v nálevu. Vydrží dle výrobce 14 dní čerstvá.


Muž má dnes svátek. Poslala jsem mu do Alp správu, kterou zřejmě na hranicích přefiltrovali a Muž tím pádem dostal úplně čistou prázdnou sms. On je ale moudrý, ten můj bakalář on si ji ze mně přečetl a dal vědít, že se má dobře a děkuje a že až se dosyta vylyžuje tak přijede a zapaříme "o)


Když jsem přišla ráno domů, chystajíc čisté věci pro Marušku se mi ji povedlo vzbudit. A ona potom delší chvíli rozsvěcela a zhasínala světlo střídavě na záchodě a v koupelně. Zapla i hlasitý ventilátor, tak jsem ji šla oznámit, že je moc brzy. Uposlechla a lehla si. A já taky. Aspoň na pár hodin. Mezi druhou a třetí noční mívám krizi.
Marušce dnes nebylo dobře. Motala se jí hlava. Tak jsme procházku na vzduchu vyřešili takto


...Holynky v křesle. Mají se moc rády, neustále jedna druhé čistí oči nebo uši a takto pěkně si spolu hoví. Tak ahoj Holynky já musím opět do práce.

8 komentářů:

  1. Toníček je krásný kluk:-) Ono je to s prací teď špatné, nemají jí často mladí s maturitou i s VŠ. Chlapec dcery (s VŠ) hledal práci v Praze půl roku, pak vzal práci zcela mimo svůj obor a dojíždí 60 km daleko. Všude chtějí praxi, ale kde ji na začátku vzít, že...Držím palce, aby se z prázdnin vrátil naladěn na studium
    Růže jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se domnívám, že studijní krize pomine, většinou to odezní. Jinak je to opravdu těžké, hledat práci, s tím souhlasím. I s VŠ. TAk držím palce, ať to dobře dopadne. Automat na květiny je zajímavá věc, jen nevím, zda ho někdo využívá? Já, konzervativec, bych asi třeba radši zamířila do klasického květinářství:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím pěsti, aby se Toník skutečně vrátil naladěn "na studentskou notu" - ojoj, tohle rozhodování umí být někdy sakra bolavé, nejde o málo.

    OdpovědětVymazat
  4. Já dostala včera růži, která má vydržet "čerstvá" dokonce 730 dní! To už jsou vymoženosti, což???

    Snad se Tonda vrátí s chutí zabojovat a ve škole pokračovat... Moc bych Vám to přála. Vy to s ním myslíte dobře, to my víme všichni...

    OdpovědětVymazat
  5. Já musím zas pochválit Holynky. Ty jejich kukadla.
    Toník ...doufám, že bude rozumný. Já nemám co radit. :o)
    A stejně jako Rejcka ráda nakupuju v květinářství. Ale nepochybuju, že kytičky v automatu taky potěší oko. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Toník je krasavec..to by měl kadeřnictví plné bab:-) ale púřeju vám, aby s tím počkal až po matuře!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak úžasně se mi tu čte!!! Holynky jsou krásné!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy s Maruškou jsi to vyřešila parádně :-)
    Toníkovi hezké prázdniny a automat na kytky - jsem nevěděla že něco takovýho vůbec existuje ;-) Holt jsem z vesnice :-)

    OdpovědětVymazat