neděle 14. března 2010

Vyžehlené obrázky



Dnes v rytmu jemného poklízení, opětovného muffování (umuffuju celou rodinu:o)) a kus relaxování.

Nedá mi spát jiná věc. Malování žehličkou.


To při včerejší návštěvě Ženy jsem si nafotila zasněné obrázky vytvořené za pomoci žehličky a voskovek.



Už se moc těším až se Žena rozžehlí :o)

10 komentářů:

  1. Tohle je jistě příjemnější žehlení než to, co tu na mne čeká :-(...

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, to je hezké! A jak se docílí, že z toho vyleze taková krása?

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju žehlení jakéhokoli druhu, tohle vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem viděla fotky z kurzu, kde dělali právě takovéhle obrázky. Jsou moc hezké!
    Žena je šikovná už teď, natož až se rozžehlí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No to je žehlení jak má být a ne ta hora prádla. Krásné, Žena už se evidentně rozžehlila:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je krása. Já chci nááávooood prosííím. :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Obrázky tvořila naše Eliška. Švagrová Ženy. Nechci Ženu vyplašit svým horlivým nátlakem ale až se do žehlení pustí, ona je tvůrčí,hned podám návod, nahraju krátké videosekvence, rady předám :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. na youtube lze vyhledat videa pod názvem Eukanustika (eucanustic)

    OdpovědětVymazat
  10. No krása..muffiny závidím, formičky jsem nesehnala:-(((((byly všude vyprodané...

    OdpovědětVymazat