sobota 13. března 2010

Sobotní muffování


...než jsem stihla hodit do tašky akváčové plavky a ručník, zobrazilo se na displayi číslo mé Ženy.
"Ahoj mami" zazněl miší hlas.
"To jsem já, Tvoje dcera" zahihňal se mobil.
"Ahoj dcero" povídám. "A nejsi ty čirou náhodou moje vnučka?"
"Ne, jsem tvoje dcera a chci tě pozvat k nám na návštěvu"
"A může přijít i děda?"
"Ano. A vem i Nelynku"
"Vemu i Holynku, ano?"
"Ano mami, vem všechny a přijeď"

"Nastal váš čas" pravím novým formičkám na muffiny.
Vyhledám spolehlivý recept své virtuální přítelkyně co vidí svět svýma očima :o)
A pouštím se svižně do pečení.
Tady je výsledek.

A chválím nové formičky. Jsou krásné, plně funkční, pečivo se z nich snadno vylouplo na svět.

Po příjezdu do Rudné, rychle rozehříváme polevu aby šikovné ručky Miší obratně nazdobili muffiky.

A nakonec krásný keramický drak :o)

3 komentáře:

  1. Z krásných formiček jsou krásné muffinky:-) Recept si hned píšu!
    Drak je krásný, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Rudná je mé rodné město :-)... Koukám, jaká je Míša šikulka!

    OdpovědětVymazat