středa 24. března 2010

Tak to je


No a tak dnešní den opět v duchu akva.
Nejdřív jsem se bála, že bude málo lidiček a hodina odpadne. Pro ten případ jsem se ukecala, že se nevzdám a půjdu plavat. Nakonec se ale v bazénu pohupovalo deset hlav a já jedenáctá po rychlé sprše hupsla k nim. Akváček prostě nutně počebuju. A už to vím.
Ono, když cvičíte pravidelně akváček, není to tak, že by byl jeden štíhlý. To je tak, že nevíte nic o těch sviních bolavých. Neznáte například krční páteř, kloub ramenní o tom kolenním ani nemluvím a co považuji za vrchol vyvrcholení, vy neznáte svini sakroiliakální.
Tak to je.

Po cáky cáky pláci pláci a Majčiných radách, jsem se přesunula do sousední Ikea. Opět příjemné ceny jídla (jedno teplé jídlo zdarma) mne přesvědčili, že opravdu není nutno otáčet knoflíkem na sporáku za každou cenu. A k tomu rande s Pepou. Chvíli v tom mumraji zbyl čas na malé popovídání. Je to moje sluníčko a já s ním randím ráda. "Viďte pane Karásku?" :o)))

Nakoupili jsme pár drobností, Pepovi krásnou sklenici pro jeho nápoj a Holynkám novou misku na vodu.
Doma máma Holy učila svou Nely jak se nevzdávat.
Ovšem krysa Vasilisa měla z toho natrženou pr..l
Už tak vypadá dost divně, protože ocásek nikdy dlouho nevydrží.
Tahle Vasilisa je už typuji padesátápátá. Prostě nejoblíbenější hračky kus.

A zatím co jsem se ještě chvilku kochala svým novým blogovým vzezřením, Pepa tu pr..el Vasilisí takto krásně zašil.

A ještě jednou ho musím moc pochválit, páč mi nafouknul a jarně připravil kolo !

A vůbec byl dnes akční a strašně moc toho zařídil.

6 komentářů:

  1. Téda dnes koukám pozitivní článek ...Krásně se to čte Aranel.
    Pepa je poklad a Holynky bojovnice.
    A krysa Vasilisa? (Odkud to znám? My to taky hodně používáme...)

    OdpovědětVymazat
  2. Cvičit bych taky měla, ale ta moje lenost, ach jo!Měla bych už konečně začít...
    Pepa je opravdu poklad k nezaplacení a Holynky se mají jako princezny:-)

    OdpovědětVymazat
  3. asi bych šla ráda s tebou..někdy

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, pravidelný pohyb je úžasná terapie, vím to, žel nedodržuji. Alespoň si tady o tom počtu.
    A Pepa je evidentně poklad:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten bazen zavidim, ... uz jsem nebyla, ani nepamatuji, ... ale v lete si to vynahradim :-)
    Pepa je teda sikula!
    A na prvi fotecce to vypada na pomalu kvetouci orchidej, co? Tak se pochlub, az se ukaze v plne krase.

    OdpovědětVymazat
  6. Ano Katko vypadá já už se nemůžu dočkat. Jsou dvě takto připravené :o)
    A holky, to já jsem moc líná, to o tom píšu abych měla motivaci :o)))

    OdpovědětVymazat