středa 3. března 2010

inzerát


Hledá se střední škola na které se vyučují tyto předměty: čeština, dějiny národa českého, antika, práce na PC, náboženství a mytologie, vykládání tarotových karet, psychologie.

Na stejné škole se nesmí vyučovat matematika, fyzika, chemie, technické zobrazení a jazyky !

A jestli takovou školu nikdo neznáte, tak náš Toníček s největší pravděpodobností studia nechá.
A půjde na kadeřníka!

No a já se potom doufám dočkám sypání popela na vlastní hlavu, že jsem ho ke studiu a dosažení maturitního vysvědčení nutila, zatím co on bude stát na pódiu před celým národem a bude šťastný jako ta Ulicová Simona viz. odkaz:
slovy Pavly Tomicové jsem obyčejná kadeřnice ale mám co říct

No a aby nám s jeho rozhodnutím žilo snadněji, uvařil nám hambáče. Byli obrovské a bylo jich hodně. Jedli jsme je dva dny :o)

Přišli majlíkem nové fotky malé Mii. Holka roste a už je šest týdnů stará. A možná ji zítra uvidíme na vlastní oko a pomuchláme, pomazlíme.




7 komentářů:

  1. Zase není špatné mít ob vchod mladého kreativního kadeřníka :-D.

    On to chce fakt vzdát???

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takovou školu bohužel neznám...Nešel by Toníček ukecat, aby nejdřív dodělal školu a pak byl kadeřníkem? Když si mládí postaví hlavu, tak nemáme nejspíš žádnou šanci...

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm.. řemeslo má zlaté dno, ale moje švagrová kadeřnice má docela co dělat, aby se k němu dohrabala :)
    To ještě budete mít těééžkýý. Hodně trpělivosti přeju.
    A hafuša je nádherná, muchlovací :)

    OdpovědětVymazat
  4. No Lído..pěkně by mě to s...co si budeme podvídat..když oni jsou tak blbí..kjak jsou mladý..taky jsme byli, já vím:-((

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné psí mimino. Úplně mě okouzlilo.
    Hambáče závidím. To není hezké spolublogařům dělat chutě. :o)
    A se školou neporadím. Ale kadeřník ...tam je i ta matika důležitá. Geometrie jak vyšitá. Ať mkrne na youtube na vyučovací videa. A odhad na cm by taky moh mít ;o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Konzervatoř. A ještě navíc zpěv a tanec, a matematika a fyzika tam stopro není. A ten psík mě bere za srdce:-)

    OdpovědětVymazat