čtvrtek 11. března 2010

Příjmenář

Romana je vdova. Žije sama. Dospělý syn zlobí a maminka je těžce nemocná.
A aby nám bylo v práci hezky, koupila příjmenář.

Pokud jste nositelem často používaného příjmení, máte šanci se oprávněně oslavit.
Některá příjmení jsou už datumově za námi. Tak třeba pan Láska si připil 14.2. na Valenýna. Důvod k oslavě měl již i Líbal a jeho MDŽové datum 8.3. No a snad jste dnes moudrem oplývali, páč právě dnes slaví pan stejného příjmení Moudrý.
Nemusíte se obávat, že nejskvělejší příjmení jsou za náma, protože již 1.5. oslaví své příjmení pan Hrdlička.
No a až budeme nakupovat ježíškovic dárky pod stromeček, nezapomeňme, že ve dnech vánočních slaví svůj svátek Štědrý, Šťastný a Štěpán. Konec roku 31.12. jak jinak, oslavíme s Konečným abychom nový rok 1.1. oslavili s Novým.

No a jestli máte příjmenář při ruce, podívejte se na datum 27.6.
A záhada může být vyluštěna :o)

8 komentářů:

  1. By mě zajímalo, zda tam je někde i Zazvonil :-). Abych věděla, kdy taťkovi popřát :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, své příjmení jsem na fotce nenašla, našich ano:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jména tam jsou krásná,ale Kolarovský a Tomiško se mezi nimi nenajde:-).Jsem ráda,že rodným jménem i po muži patřím mezi vzácná přijmení :-).Aranel díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pan beneš je teď 25.3 A 26.3 má narozeniny:-))

    OdpovědětVymazat
  5. No hezký...to naše tam teda taky nejni paní Karásková :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky ;o)
    moc děkuji za pochvalu Kikiny :o))))))) Moc ráda zkusím Tvého pejska, ale jestli to po dohotovení bude podobné netuším :o))))))))))))) Zkus mi poslat fotku na mail tomas.kopacek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že Vás příjmenář pobavil.
    Andy, to jsou ty paradoxy :o))))
    Dašo jsem moc ráda, ře do toho deš ! takže příští týden seženu vlnu, pošlu majlíkem podrobnosti a ty mi na můj mail lydia11@seznam.cz pošleš adresu kam pošlu tu vlnu a pak už se budu jen těšit protože ty to zvládneš :o)))

    OdpovědětVymazat