středa 17. března 2010

Návštěva u pejska a kočičky


..." v našem věku si budeme muset začít do práce brát náhradní prádlo..."
podíval se někam do výše mých kolen aby dokončil svou pravdu "a punčocháčů"
Zrudla jsem jako malá holka.

Omlouvám se Vám všem co jste mi dali ráno po šesté jasně vědět stejně jako můj kolega, že mám díry na obou kolenou.
I Vám na zastávce autobusu, Vám madam co se to nemůže nikdy stát i Vám stará paní co máte špatný zrak ale tohle jste faaaakt vidět musela?!
Pane vysoký dva metry ani vy se nezlobte a netvařte se, že Vám to hlava nebere...no v mém věku by bylo ještě možné cokoliv a dokonce bez jistého rizika ale nic mimořádného jsem nedělala jen běžnou práci.
Všem se omlouvám, i když možná.... Napadlo někoho ráno v šest, že udělal chybu výrobce dvacetidennových punčocháčů?

...Vinohradský byt našich přátel navštěvuju moc ráda.
.
Líbí se mi jak v něm krom Ivanky a Ludvy, nažívá i pejsek a kočička.
Westíka Harryho příliš zajímalo naše oblečení provoněné pachem Holynek. Fotit se nechtěl.
To Líza, po mých chvalozpěvech na její krásu ochotně pózovala u mého hrníčku s kávou. A já? Bavím se pohledem do Pepovo očí, které zoufale volají "Nee, kočičku ne, neee, neeeeeeee!!!!!! " :o)))))

5 komentářů:

  1. Jak vidno, trapas se dá nést s lehkostí a nadhledem. Aranelko, i v tomhle jsi úžasná :-D

    OdpovědětVymazat
  2. No, příště opravdu rezervní punčocháče sebou:-)Jistota je jistota!
    Moje maminka měla dlouho doma psa i kočku a byli to velcí kamarádi. Bohužel pak kocourka přejelo auto...Kočičky miluje i náš Jára, bohužel má dcera alergii, tak si jí nemůžeme domů pořídit:-(
    Aranel, máte u mě na blogu taky něco:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kočka je fakt krásnáááá...
    A Pepa mě rozesmál. :o)
    A punčocháče? Už jste si někdy v hypermarketu nacvrkali do prádla, když jste kýchli? Holt následek povoleného pánevního dna...co já bych někdy dala za díry na punčocháčích. Asi je začnu nosit. :o))

    OdpovědětVymazat
  4. krásná kočička...a pinčocháče..já ti tak naposledy šla na onen princeznovský ples..díra jak hrom:-)

    OdpovědětVymazat