pátek 5. března 2010

nikdy nikdy nikdy neříkej nikdy

...přesně tak si to vždy krásně zakážu abych se pak znova a znova pouštěla do pečení a zdobení dortu... to už v týdnu jsem upekla dvě bábovky, jednu ořechovou a jednu kakaovou...


...vanilkovým krémem jsem pospojovala příčné bábovkové pruhy a pak vyzkoušela jestli nohy barbaté panny nejsou příliš dlouhé :o) na hlavu dostala pytlík, páč měla dlouhé vlasy tak abych neumatlala ...



...no a tady finále na Strahově tedy v HP.
Holčičky pětileté přeji Vám k narozeninám vše nejlepší !!! snad se Vám dortík líbil a taky Vám chutnal :o)



...no a ještě návrat k dnešnímu ránu, takto vypadal pohled z okna. Sníh, Pepa v čepici a Holynky kabátky

11 komentářů:

  1. No tak ten dort je dokonalý!!! Jste strašně šikovná. Taky peču dorty, na jeden se chystám příští týden, ale nikdy je nemám takhle precizní.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, přesně, dort byl DOKONALÝ!!! Já neměla slov, když mi ho Aranelka předala. Holek reakce byla: "Jéééééééééé!!!" A to mluví snad samo za sebe. My ženský jsme ocenily především jeho chuť - výborný! A pánové se u něj bavili (to víte, upravili jí korzet a přidali z korálků bradavky - to už bylo ale večer a nepublikovatelné) :-))). Ještě jednou moc a moc děkuji a já ti to nějak vrátím!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tý brďóóó, ty jsi šikovná!!!
    Krásný dort, jen by mě zajímalo, jestli holčičky pětileté nelitovaly, že ho mají zaříznout :)
    P.S. Dorty nepeču, ale chystám se jeden objednat na příší měsíc. Pro dvouleťáka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. A určitě chutná skvěle, i přes ten monitor je to jasné:-) Mnohem menší nádhera je ten sníh, na to se ani nechce koukat:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Chutnal, chuznal, dámy...přežrala jsem se:-)))A fotkybych i publikovala, jsem zamčená, ale nepodařilo se mi pány ulovit u toho dotváření:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Titěrná práce pánové, co ? :o)))))

    OdpovědětVymazat
  7. Dort je krásný, jste šikula! Já dorty nepeču, ale teď si říkám jestli o něco nepřicházím...Na fotkách to vypadá zajímavě. Dcera bude mít brzy narozky, je sice dospělá, ale z barbie dortu by měla radost i teď:-)
    Počasí je hrozné, u nás je teď večer i náledí:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dortik byl opravdu bombastickej!!! Nejenom krasnej, ale i opravdu chutnej. Kdo umi, ten umi, ... kdo neumi, ten cumi,... a ja cumela :-)
    A mooccc dekujeme.
    A "kluci" se opravdu bavili :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji, děkuji, děkuji :o) a jsem ráda, že se Vám dortík líbil i byl k snětku

    OdpovědětVymazat
  10. Teeeda, tak jsem si tu krásně početla (máš fakt moc čtivý sloh, ale to už jsem určitě psala) překrásné fotky a Tvé kuchařské výtvory ......... jen zírám, jsi úžasně šikovná...

    OdpovědětVymazat