úterý 16. března 2010

ocenění 2

Pozdrav a poděkování hned dvěma kreativním přítelkyním - blogařkám :o)
Za krásné ocenění děkuji Martina Home a Poopi blog

Mých 7.
- moje rodina a přátelé, můj domov
- mnozí budete namítat ale já mám ráda svoje psiska. Hořím pro plemeno Dandie dinmont teriérů. Jejich očiska, přítulná milá povaha i koumáctví mi dělá dobře. Moje Holy i Nely si hýčkám a věnuju jim svůj volný čas s vědomím, že jsou zde v poměru k životu lidskému chvíli a já si tu chvíli chci užít naplno
- kultura a umění, vše co si pod tím dokážete představit. A jestli do této kategorie patří i sport, pak je to plavání. Překvapivě mně býku voda a pobyt v bazénu dělá dobře
- barvy, měla bych napsat "všecky barvy světa" v poslední době jemné tóny
- dřív jsem byla hodně kreativní, hodně jsem vyšívala, pletla, háčkovala a šila.
Malováním jsem se dokonce jeden čas živila.
Dnes se vyřádím při tvorbě dortů, dezertů. Ale nikdy neříkej nikdy a v šuplíku mám všechno potřebné pro malování na sklo, porcelán i hedvábí a vyšívacích bavlnek mám hafo :o)
- mám ráda místo kde žiju, krajiny vnitřní i vnější i krásnou knihu od Václava Cílka se stejným názvem
- světe div se ale já mám ráda svoji práci :o)))))

Tuto nádhernou cenu předávám dál:

Gabro
Marionneta
Kopáčci
O Járovi
Ze Štěknova
Rejcka
AndyPan

7 komentářů:

  1. Jéje, Aranel, to je tedy překvápko! To ty naše nové rybičky, že jo?:-)Moc děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, moc děkuji a ocenění si vážím... Odpoledne se vrhnu na mých 7 :-). To jsem sama zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, mockrát děkuji, to mě moc potěšilo. Díky a hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel strašně moc děkuju. :o) Já vůbec nevím co psát...

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel - někde jsem koukala, že taky uvažuješ o vylepšení blogu. Není problém - ráda pomůžu - napiš mi maila (johanka.vl(zavináč)seznam.cz).

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc děkuju, Aranel a ceném si to moc

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji strašně moc moc, to si ani nezasloužím, hned jak bude chvilka, šoupnu si to na blog. Ještě jednou děkuji.......
    Psala jsem Ti někam sem do komentáře, abys mi poslala fotku, že zkusím hafušku uháčkovat a nepřišlo nic :o( Zkusím to nejdříve raději na zkoušku než pošleš svojí vlnu ju?

    OdpovědětVymazat