úterý 30. března 2010

Bývá pondělí opravdu modré ?


...nastal čas tvrdé reality.
Na svůj retro víkend jsem odjížděla po dvou nočních. Na návštěvě jsem toho moc nenaspala. Ráno ve třičtvrtě na pět a při změně času vlastně o hodinu dřív vstávání. Čekala jsem, že každou chvíli omdlím nebo tak něco.
Nakonec jsem za pomoci dvoulitrové colalokové limonády light přežila a k tomu zodpověděla tisíc dotazů kam a jak a proč v několika světových jazycích :o)

...kolegům jsem přivezla ochutnávku korbačiků z Biofarmy co korbáčikmi už nejsou. " a kdo by sa s tým plietol" bylo nám kdysi sděleno. No, jemná smetanová chuť "nití" jen mírně přisolených tento zapletený nedostatek vyrovnal. Vše odpuštěno, jen další oblíbená věta v naší rodině co nás rozesmívá

No a potom tá smutná zpráva z Moskvy o radikálních ženách co už opravdu neměli nic jiného na práci. Ta představa, že i v Praze máme metro, cestující i zaměstnance uf

6 komentářů:

  1. Korbáčiky jsou supeeer!!!Otevřeně tu přiznám, že na nich ujíždím-miluji ty z Beskyd:o).Tyto nejsou sice spletené ,ale jejich chuti to uuurčitě nic neubralo-byla to jistě mňamka!!Moskva je hrozně blízko a všichni jsme si uvědomili,že to může být i u nás....hrůza....,jak píšeš Aranelko ty ,uf:-x

    OdpovědětVymazat
  2. Korbáčiky letí i u nás doma a colaloka taky:-)
    Noční bych nepřežila ani jednu, natož dvě a cestování navrch...
    Metro je snadný cíl, takže nezbývá než doufat, že se to nestane i u nás:-(

    OdpovědětVymazat
  3. ... souhlasím, souhlasím Aranelko. Korbáčiky taky můůůžeme :o) a zprávy z Moskvy - hrůůůza :o(
    i tak moc pěkný večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nestíhám zprávy....ta diplomka..ale koukám, že to asi byla nějaká hrůza:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Proto metrem jezdím tak strašně moc nerada. Ale tomu by člověk stejně neunikl, ty lidi já vůbec nechápu. A noční by mi tak obrátila rytmus, že bych asi nikam neodcestovala. Nebo bych se zapomněla vrátit:-)
    A korbáčiky také můžu, je to mlsek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nadělala jsem Vám všem slinky :o)
    No a já se pokouším věřit, že i když máme Metro, nebudeme mít takové radikální ženy. Naše ženy barví kraslice, za chvilku půjdou péct mazance a hledají za městem kopřivy do nádivky :o))))

    OdpovědětVymazat