úterý 23. února 2010

Vítej Mio !


Dychtím po nepatrném projevu.
A dychtím po vyvanutí bílé vůně sněhu.
Dychtím po svěžích barvách.
Dychtím a očekávám zrození mláďat.
Já dychtím jarně.

A v tom mém dychtění, mne osvěží správa. Trošku se zpožděním (to ty pověry)
Moji milí, tak tady je : Ultima Thule z Roxburku Sun, "Mia"
Mia je letošní první štěňátko Dandie dinmont teriera u nás v ČR a troufám si tvrdit i v dalekém okolí. Je po rodičích pepřově zbarvená fenečka. Narodila se v chovatelské stanici Z Roxburku Sun v Bílině u služebně nejstarší chovatelky tohoto plelmene u nás Zoji Shejbalovej.






...maminkou je překrásná "SHERRY" málem byla naše ! Je to lovecky vedená fenka

...ale my se rozhodli loni chovat a nechat si štěňátko ze svého vlastního chovu a tak jsme i učinili. Náš domov rozveseluje osmiměsíční " Nelynka " Aranel Dandie z Chvalské tvrze
A to je zase jiný příběh :o)

11 komentářů:

  1. Krásné miminečko, přeju krásný psí život :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda první jarní mimino. Nádhera.
    Já zas dychtím po mopsíkovi. Náš tatínek nedychtí, Uvidíme kdo zvítězí, zda rozum nebo ženské zbraně. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Mia je krásná:-) A ta vznešená rodina! Přeju ať roste k vaší radosti!

    OdpovědětVymazat
  4. má rodokmen ušlchtilejší než já:-)je to sladoučký mimi:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla včera tak unavená a nedoplnila jsem odkaz na Zoju a její stanici a ještě na pár věcí. Tak až dnes. Omlouvám se.
    Moniko já dávala rok manželovi na tapetu v jeho PC dandíky a vodila ho po výstavách, až pak podlehl. Je šťastný a miluje obě, vydatně pomáhal i se štěňátky. Já ale zase vím, že nebudu mít nikdy kočičku :o) ta by mi faaaaakt neprošla.

    OdpovědětVymazat
  6. Vzkaz byl pro Ayu a ne pro Moniku. Tak se omlouvám. omlouvám a omlouvám. Už mi regulérně hrabe :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné miminko, přeji hodně psího štěstí. Někdy souzní pes i s kočkou, třeba by to šlo:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko můj "kocour" Pepa je rizí pejskař. Ve své blízkosti snese pouze jednu jetou "kočku" a to jsem já :o))) Život s pejsky a kočičkou by se mi moc zamlouval, to by byly u nás doma OH :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Aranel v pohodě, v pohodě, v pohodě. Já to pochopila. Já líp chápu věci které mi nejsou přímo určeny. ;o)

    OdpovědětVymazat
  10. A já už se těším na to jaro, až nafotím ty úžsné psí dámy - naše "Holynky"!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jeeee, ... to je nadherne stenatko. Take prejeme hodne stesti do psiho zivota

    OdpovědětVymazat