středa 24. února 2010

Bc.


...Pepa mi nezapomněl večer nastavit budík na ráno 4:45 hod.
Zvonil, zvonil a já nic. A tak se mě jal Pepa budit sám "Milášku vstávej, je už po třičtvrtě " ...no to je tak, když nepravidelně střídáte denní a noční dvanáctky jste z toho zmateni nejen vy ale i celá vaše rodina.
...Pepo já dnes nemám denní a potřebovala bych spát aspoň do deseti abych něco naspala do foroty před noční směnou :o)...

...probouzím se opět, to už je plných devět ráno a venku nic moc. A já taky tak.
Hlavou mi probíhá definice deprese. Bacha na potvoru úzkost. Jestli bude trvat déle než týden dva, je to regulérní deprese. To znamená navštívit psychiatra, brát antidepresiva...
...co by mne rozptýlilo, moji úzkost. Akváč! jenže ten je až večer a to já budu v práci. Hmmm tak se lísám k Hollynkám, to pomáhá.
A obyčejně vařím, no jíst se to dá. Hodný Pepa ale chválí a pomlaskává...

...po obědě telefon. Lekám se, určitě špatná správa
...volá Muž "mami jsi tam? já jsem to dal, slyšíš? já to dal!!!!!! mám státnici za sebou, jsem bakalář ! "...úzkost rozpuštěna vteřinou, vystřídala eufórie, příval nepopsatelné radosti...tohle je důležité, nejdůležitější, můj syn co spával po špitálech, co neměl dovyvinuté dýchací cesty, co se dusíval až upadal do bezvedomí, syn co lámali doktoři nad ním i nad jeho hlavou hůl, když říkali volejte kdykoliv i v noci, nevypadá to dobře....a můj syn je zdravý, dospělý, sportuje a je bakalář !!!...děkuji ti Bože! určitě tam někde jsi ajsi moc tolerantní, protože jsi vyslyšel moje ateistické modlidby....

...oslava proběhne v pátek, já mám před sebou dvě noční, dnes nemůžu "ale TY to pořádně oslav synu, s kamarádama s Evčou !" ...objímáme se s Pepou "já to věděl, tušil, cítil jsem mravenčení" říká Pepa ...má Muže tak rád, a Muž jeho...mám tak ráda obě Váhy :o)

...mno a ještě jedna správa, zprávička, naše Nelynka se dnes stala mladou fenečkou, dívkou, no prostě hárá :o)




...no a navrch, Sáblice a její druhá zlatá medaile na OH, gratuluji !

6 komentářů:

  1. Tak obrovská gratulace!!! Začátek dne ... nic móc, ale konec stál za to :)) Titul, dospělá psí ženská a zlaťák z OH, krása

    OdpovědětVymazat
  2. Taky moc gratuluji, paráda!
    Nelinka je krásná slečna:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji úplně ke všemu:-) A přeji krásný den a krásnou oslavu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda, moc gratuluji "Muži" krásná zpráva ;o) a vážně nádherně píšeš.... První fotka je úžasná, mazák pes :o))))))))))))))))
    A ještě jednou bych Ti chtěla moc a moc poděkovat za Tvé komentáře a moc si jich vážím .....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, krásné, krásné..závidím..můj Muž asui ani aturitu neudělá amého muže nemusí:-(Takže dvojitý důvod k radosti..může být stokrát hůř:-)

    Moc ti to , lído, přeju.z dětí má člověk mít radost...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky moc gratuluju a závidím a přeju a raduju se. A psí slečna je krásná. :o)

    OdpovědětVymazat