pátek 26. února 2010

pyžámkový den


...pyžámkový den si povolím, když mám po dvou, třech nočních směnách.
S ranním návratem domů vyvenčím Holynky.
Dám si osvobozující sprchu a obléknu si čisté vonící pyžámko.
Mám jich pro tento účel několik ale pořád vede to s vánočním motivem.
Snad proto, že se venku ještě tuatam v hromádkách špiní zbylý sníh.
No a pak se v tom pyžámkovém rituálu povaluju, pospávám a přiznávám bez mučení i pomlsávám.
...dnes se ale svého pyžámkového pohodlí jen tak nedočkám. Máme poučko.
Asi nejen naše práce vyžaduje neustále testy a přezkušování z předpisů. Někdy zajímavé psychologické testy. Tentokrát přednáška o záchraně lidského života. Opakování jak zastavit krvácení, nebo jak provádět masáž srdce ...aby nám byl nakonec promítnut děsivý záznam z kamer a abychom viděli jak to vypadá, když je naše pomoc zbytečná.

...odpoledne cesta domů.
Místo mého rituálu ale usedáme do auta jezdíme s nemocnou Holy. Po několika opakovaných rentgenech pan doktor Jíša zjisti, že Holynčin jícen i střeva jsou průchodné.
Uff. Snad po dietě bude dobře...

....cestou se stavujeme v naší oblíbené restauraci. Kde jsme původně dnes měli slavit. V rychlosti popřejeme ještě Muži - bakaláři. Strčím mu korunku do ruky a jedeme domů.
Však nám to neuteče, jsem šťastná, že je šťastný. A moc mu to sluší.
Oslavíme třeba zítra :o)

5 komentářů:

  1. Aranelko, děkuji za návštěvu u mě, potěšila! A musím přiznat, ža Vás ( Tě :) ) ráda čtu! Pěkné příští dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko pyžámkový rituál je krásný. Myslím, že si ho zasloužíš.
    A oslavu si jistě užijete společně až budete všichni vyspaní do růžova. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Pyžámkový rituál je prima:-) Snad vám vyjde příště...Taky přeju, ať se zítřejší oslava povede!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,moc se mi tu u vás líbí.
    Přeju dobrou a pohodovou noc a ať se oslava vydaří :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marionneto, atmosféra tvého blogu je vyjímečná a jsem moc ráda, že navštěvuješ moji Aranel
    Ayo a Moniko, pyžámkový ritulá doporučuji !!!
    Miško, moc děkuji a věz, že mě se u tebe taky líbí

    OdpovědětVymazat