středa 3. února 2010

Tytvoje brambory




Páč jsem včera musela vypustit kus své duševní páry a počtení je náročný dnes uvolním téma s jednoduchým receptem.

Tytvoje brambory dělávala moje babička "Pupina".
Pravda, to tenkrát u nás doma nikdo nic netušil o špatných vlastnostech sádla. A tak Pupinka vymazala plech pěkně tlustě. Neloupané ale čisté syrové brambory nakrájela na měsíčky, posolila a posypala kmínem a proházela rukama. Na provonění a někomu i na chuť doprostřed vložila napříč překrojenou česnekovou palici.A šup do trouby.

Příloha nejpřílohovatější, prostě u nás doma momentálně nejpopulárnější.
Když na ní dostane někdo ze spolubydlících chuť, zaškemrá "upeč tytvoje brambory"
A proto, že drhnutí plechu není moje hoby a do myčky se ne a ne vejít, používám pečící papír.
Když tytvoje dělám k večeři, stačí podávat jen se zeleninkou ale tuhle jsem k nim podávala řízky a vůbec nikoho se neurazil :o)

6 komentářů:

  1. No ty vypadaj nádherně!!! Mňam...

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrý..někdy to dělám, al česnek mě nanapadl takhle, půjdu do toho!

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím (nakukuju přes Diny), krásný psaní a dneska i krásný recept. Super. Díky. S dovolením budu nakukovat dále :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj všechny :o) já taky někdy nedávám česnek ale po chvíli pečení přihodím sherry rajčátka nebo koule z Ikea. A rozetřený česnek zase třeba dám do zakysané smetany a brambory nebo opravdové brambůrky z pytlíku namáčíme v zakysance. Moc děkuji za komentíky zase něco vymyslím

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, to vypadá úžasně!!! Prima tip na véču :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, já je dnes dělala a byly výborné!!!

    OdpovědětVymazat