úterý 9. února 2010

hovno Fénix


...snad proto, že někteří z nás budeme slavit svatého Valentýna a věci nejsou vždy jak mají být. Snad proto, že někdy neznáme svoji cenu a hledáme ji v někom jiném. Snad proto, že někdo jiný může být manipulátorem hrubého zrna a snad proto, že si někdo náhodou najnáhodovější přečte můj dnešní příspěvek a snad si uvědomí jak je jedinečný a skvělý, jak vzácný je, proto...

...kdysi, když mě přestal fyzicky milovat jeden muž, opáčila jsem s naději k němu otázkou "proč" ?
V tom mě zasáhla krutě rychlá odpověď "mlč a buď ráda, že tě nezkopu ze schodů"

Sledujíc vzdalující sebevědomá záda jsem si v sobě říkala "proč proboha alespoň nemlčel" ?

Jak jsem tam poníženě stála a bolela mě duše, to srdce mi pukalo.
Uvězněná v soli slz očekávala svůj konec

Hroutila jsem sebe v prach...

A potom nastal čas...

To z mých nohou rostly kořeny nořící se v mou zem
Nasávajíc mízu z mé hloubky, hlava košatěla svěžím listím.
A nově pevná ucítila jsem vlastní odpověď "jsem krásná, jsem žena "

...nastal správný čas.


2 komentáře:

  1. Tys to tak krásně napsala...

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš...to je krásný..proč t ovšem v tom nejbolavějším okamžiku člověk tak necítí...

    OdpovědětVymazat