čtvrtek 4. února 2010

Návštěva u Marušky



Když jsem se před pár lety ráno probudila v posteli vedle svého muže co ještě chápete nebyl můj manžel bylo mi krásně až do momentu než jsem otevřela oči a uvědomila si jeden neoddiskutovatelný fak : ježiš, ja mám zase tchýni.
Moje tchýně Maruška je maličká a má modré oči. Je tak stará jako ja nechci být. Má skvělou kondici až na problémy s tím němcem co s ní pořád bydlí. Ten ji hrozně zlobí a nejen ji ale i její spolubydlící. Dnes, si postěžovala "holka, mě se dnes ptali co je za den a já vůbec nevěděla, já si nemohla vzpomenout " no a já připravená řešit problémy na počkání pravím "je neděle" Maruška se chviličku zamyslela a pak vyprskla smíchy. "no jo máš pravdu vždyť my tady máme pořád neděli, tak to budu říkat pokaždé až se mě někdo zeptá" zářila jak vánoční stromeček, návštěva byla příjemná ani ji nevadilo, že pro ni přijedeme až v opravdovou neděli.
:o)

1 komentář:

  1. Chudák babí... že ten Němec jí musí být stále v patách!!! :-D

    OdpovědětVymazat