sobota 20. února 2010

Po roce Šíma


... černé ovce. nebudeme patrně jen my.

Stává se i v "lepších rodinách", že babi a děda vidí svoje vnouče jednou za rok.
Dospělí si ze svých vlastních dětí dělávají rukojmí, to když začne nesmyslný boj.

A tak i my Šímu nevídáme resp. vídáme, jen když je vhodná konstalace paranoidních hvězd.
Na Šímu včera čekala oslava ze všech oslav nejprapodivnější.
Oslava, kterou by mu snad i mohly jiné děti z nemoderně normálních rodin závidět.
Považte slavil Mikuláše, Vánoce, svátek i své dvanácté narozeniny. Vše v jednom.
Jednu pečlivě zabalenou krabici s dárkem jsem postavila na zem ke květináči s palmou.
Efekt jsem docílila, protože hned vyprsknul smíchy a pochopil, že se jedná o dar Vánoční.

...jsem trochu záměrně celý víkend v práci abych nenarušovala kruh.
Aby se děda s vlastním vnukem mohl sblížit. Abych nebyla překážka.
Protože se stávalo, že byl Šíma trochu navedený a měl problém podívat se mi do očí.
A já ho nechci trápit vlastní přítomností.
Přednášky o zlé babě co jim vzala dědu a s ním životní jistoty už snad neslýchá nebo si je umí už moc dohře přeložit.
Neúnavně doufám, že nastane procitnutí ze zášti a zloby panovačného postoje.
Možná už i nastalo, jen se neví jak se "vyhodit z kola ven".
Já si totiž pořád myslím, že můžeme být sice trochu poslepovaná ale pohodová rodina
Vždyť všichni máme srdce na pravém místě.

Na fotce: dort jsem pro Šimonka vytvořila před čtyřmi roky. Bylo mu tenkrát osm. Dort je pořádně přeplácaný, no ale zkuste vymyslet jak udělat dort moře. Moře jako správná ryba má tak rád :o)
A já doufám, že se mu budou líbit i dinosauři v O2 aréně - dárek k letošním narozkám

10 komentářů:

  1. Dort Moře - vypadá dobře :) Dinosaury závidím i ve svém věku a trochu mě mrzí, že jsme to nějak nevychytali (Kubovi by se líbilo)
    No a jinak...nesmyslný boje známe taky. I když v podání expřítelkyně mého bratra. Škoda, že si lidé nuvědomují, že to odnáší úplně nesmyslně jejich děti. A úplně zbytečně :(
    No prostě: Užijte si svátek Vše v jednom!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jste Šímu viděli aspon po tom roce a držím pěsti, aby se intervaly návštěv do budoucna co nejvíce zkrátily!!! Dort je krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Preji, aby tech navstev v tomto roce bylo vice. U nas je to naopak, ... tchyne o Nancy vubec nema zajem. Alex se ji snazil tlacit ke kontaktu, ale ja jsem nadavala. Kdyz nechce, tak nechce, ... nemuze ji nutit k tomu, aby se chovala jako babicka. Ja ji rikam "papirova babicka", ... je napsana v Neny rodnem liste jako babicka, ale jenom proto, ze je to manzelova matka :-(

    A dortik vypada super

    OdpovědětVymazat
  4. tak já to tak mám s Míšovou dcerou..i kvůli ní mám blog zamčený..vídám ji, ale taky je to na levačku..děti si vybrat nemůžou..a holky by se měly stydět...měly by být rády, že je táta šťastný:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Dort moře je pěkný. Hlavní je, že k setkání došlo, ostatní ukáže čas...Ve 12 už jsou děti schopné si udělat vlastní názor, tak se to třeba pohne k lepšímu. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám radost, že mohl Šíma navštívit dědu... A i brácha měl určitě radost, ne? Tak třeba se to teď bude vše obracet k lepšímu...

    OdpovědětVymazat
  7. Ano Vílo, i vlastní bratři mají radost, že se opět můžou vídat je to super

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, lidi si někdy provádějí nepodivnější věci, aby si ztrpčili život... asi z nudy-nebo snad z nevděku za to, že jsou zdraví a nic vážného se jim neděje...
    Každopádně se mi líbí váš přístup-mnoho se s tím asi nadělat nedá, tak to alespoň nezhoršovat. Dárek byl originální a jistě potěšil! K dortu nemám slov- s chutí bych se zakousla- a je mi úplně jedno, kam :-) Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. Dort je výborný!!! Držím pěsti, ať to sbližování brzy přiblíží. Ty mezilidské vztahy jsou tak složité :-/

    OdpovědětVymazat
  10. Nechápu proč nejvíce trpí Ti nejmenší, kteří z toho nemají rozum :o( A vůbec nechápu takovéto dohady, každý má svůj život a žít ho tak aby byl šťastný a spokojený, stávají se daleko horší věci než rozvody. Máš k tomu úžasný přístup a moc Vám držím palce aby se vše srovnalo a návštěv bylo čím dál více. A hlavně hodně vzájemné tolerance a pochopení ;o)

    OdpovědětVymazat