pátek 19. února 2010

Smutek se odkládá



....odkládám smutek.
Dnes slavím 31 let maminkovského obávání :o)

Moje dcera, holčička, dítě, moje Žena slaví svoje třicátéprvní narozeniny !
Ať jsi zdráva !
Ať štěstí při tobě vždy stojí !
Ať tvoje srdíčko pozná skutečnou lásku !
Ať se ti nevyhýbá hojnost ! životní pohodu a vše jen to nejlepší ti přeje máma

Mám tě moc ráda :o)

...na fotkách z oslavy je Miš v převlečení za Hannah Montanu ale zaspívala mamince krásnou píseň od Anety Langerové "Živá voda". Byl to opravdový zážitek :o)
...nechyběl ani procítěný taneček ale já se tak smála, bavila, že jsem zapoměla fotit...


...a několik dárků, krásná kravička z keramiky od Michalky...



...dalším dárkem také dílo z šikovných ruček Miších je bobující sněhulák...


...sněhové pusinky k těm opravdovým co od nás všech dnes dostala, Žena je moc ráda...ty dole se mi trošku přičmoudli, hold není každý den posvícení...


...a pyžámkové kalhoty se sametovou stužkou v pase a blýskavými proužky...


...a ještě ňuhňací župánkový kabátek... a ještě další dárečky. Užij vše ve zdraví !

6 komentářů:

  1. Takové krásné dárečky! To musela být dcera nadšená :-). Také přeji vše nejlepší! Ať jí vše vychází dle jejích představ...

    PS: Ten sněhulák spíš lyžuje, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím Vílo, že on se jen tak klouže po zadku :o) A za přání děkuji, taky tak nějak doufám a maminkovsky se obávám, však ty víš

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, maminkou prostě nepřestanete být nikdy :-) A je to dobře, protože ač nás ty maminky někdy dokážou pěkně naštvat, přece jen jsou to ony, za kým spěcháme, když je nám ouvej. A to i přesto, jak jste už psala, že jim neříkáme všechno. A upřímně smekám, že se dokážete udržet a neradit, nekomentovat, i když Vás bolí srdce.
    Ženě gratuluji, je jen o rok starší než já :-)

    OdpovědětVymazat
  4. I já Ženě dodatečně gratuluji, pro změnu je o 5 let mladší než já :) Tak ať se daří
    A zpívající Miška a keramika byly hezkým dárkem :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky Ženě gratuluji, ale já raději ani nebudu psát o kolik jsem starší:-)
    Dárečky jsou prima, sněhulák a kravička nádherné, pusinky jistě dobré. Ale fotky Hanny Montany jsou perfektní:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky nebudu psát, o kolik,,jen už si ani nepamatuju, co bylo, když bylo 31:-(Vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat