pátek 12. února 2010

ocenění


Dnes hodně zvláštní den.
Z části hodně nepovedený. Byla jsem nařčena, že jsem kdysi a dokonce v noci na osobu křičela.
Jenže já si na nic takového nemohla zaboha vzpomenout.
Tak jsem usoudila, že pro dotyčnou osobu budu asi nejen zlá ale i hloupá. Protože křičet na osobu v noci a ještě si to nepamatovat, to je vrchol.
Pochopte já jsem vcelku spořádaná osoba, žádná prodavačka makrel a mám i smysl pro humor ale jak se zdá i taková můžou být nenáviděná.
No a už jenom tolik, že jestli se to opravdu stalo, že jsem někdy křičela v noci na osobu, tak si pište, že oprávněně.

Do stavu rozkladu páteční nálady, přišla zprávička od Gabra. Já dostala cenu. Já, co by si ode mne správně neměl nikdo vzít ani suchov kůrku , já mám cenu!
Cenu pro povzbuzení, pro motivaci, pro moje kuchtění a podporu návštěvnosti.

Správně byh ti ji Gábi měla hned vrátit a to nejen pro dnešní kousek sluníčka do dnešního dne ale taky proto, že jsi můj první blog. Tedy můj první šmírovací, kam jsem chodila koukat na vyvedené fotečky a na krásné holky a Meganku a myšáky a tak vůbec. Někde už jsem to psala jak jsem šmírovala šmírovala až jsem dostala kuráž taky začít. Tak jsem tady díky tobě.
Já ti cenu nevracím, nýbrž ti dávam svoji




Marcela
Vždy se těším na počteníčko u Rejcky
Krásné komenty a vtip má Andy a ten barevný písek s větví, mám ráda tvoji kreativitu
Sílím s Diny
Jindra Krobová krásně fotí, to se panečku kochám
Lucka 73 sleduji tvůj příběh a učím se být s tebou statečná a tvoje děti jsou čím dál krásnější
photo Jana blog - no ta labuť uznejte tam musím nakukovat
Wlčice - zajímáš mě a pařez nemá chybu a Vlk bloguje moc dobře
Jeje photo krásný blog
Handíkův blog krásní klučíci a šikovná mamka
Síťa - kdo umí ten umí
lilitko- krásné psiska a skvělé fotky.....atd.

2 komentáře:

  1. Mám radost, že jsem tě mohla potěšit a děkuji za ocenění!!! A já děkuji, že jsi sekla se šmírováním a začala také psát. Byla by škoda, nechávat si to všechno jen pro sebe :-). Takové pěkné psaní, recepty, fotky... Ocenění si zasloužíš!

    OdpovědětVymazat
  2. já občas křičím..a nmyslím si, že jsi jediná, kdo můj vtip oceńuje

    OdpovědětVymazat