čtvrtek 11. února 2010

Jo, mít staršího bráchu se vyplatí


...ještě kus po půlnoci jsem se hrabala ve starých rodinných fotografiích.
Hledala jsem skvost.
Nepovedlo se. Jenže já když se zabýčím tak to se nežinýruju buzerovat v noci i svého vlastního bratra.
Je starší a rozumnější a za léta co se známe už pochopil, že neustoupím.
A tak hledal. Teda až dnes :o)
A odpoledne mě z té dálky co ho tam mám, přišel majlík.
Se slovy " doufám, že se pobavíš stejně jako jsem se bavil já když jsem tu fotku našel".
A tady je. Skvost.
Moc dobře si pamatuji na ty velké slzy jako hrachy, protože karneval byl tenkrát pro velké školní děti a to já ještě nebyla. A tak tatínek skočil na kolo, aby byl z papírnictví kde pořídil korunku, co nejdříve. A maminka mě nasoukala do ručně vyšívaných šatiček co mi evidentně už nebyly . Jenže já měla pocit, že jsem ta nejkrásnější princezna.
Minulost smíšená s přítomností. I tak by se to dalo nazvat. A nebo : rozdíl pouhých 43 let !
No ano. Na staré černobílé fotce je moje maličkost a na té krásné barevné je moje princezna Miška :o)
Jo a brácha byl tenkrát za Jánošíka :o)

4 komentáře:

  1. Šatičky jsou sice spíše jako tričko, ale ta podoba tu je :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je jak deja vu :)
    (teda nevím jestli je to správně napsané)
    A starší bratr má boda, že hledal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Princezno, máš u mě něco na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No...tak můj mladš bratr..tedy ten starší mladší by senedal..a nebufete vy holky z jednoho hnízda?:-)

    OdpovědětVymazat