čtvrtek 31. března 2011

Zase ty kytky....

...pani hortenzie přezimovala, prozatím žádnou parádu nedělá ....nicméně, dostala jem odvahu pořídit novou... vesele růžovou.....tak vítej doma hortenzie :o)
...i maceškám se pěkně daří....každý rok si říkám, že pořídím všechny jen v jedné barvě ale nakonec neodolám a pořízuju různobarevné ....truhlíky pak hrají barvami....jak se na jaro patří ...


...tahle budka je pouze dekorativní ...vystřídala na zdi adventní věnec....
...ibišek si už taky hoví venku...hodně se rozkošatil...trochu mu asi vemu tipec...jalovec i další zelený stromeček zimu přežili bez úhony....
...mám z té mé pidizahrádky ...no jo já vím...je to jen balkón...ale mám z tohoto prodloužení obytné části...radost...když se probudím, těším se a chvátám do obýváků abych otevřela dveře a podívala se jak se daří kytičkám.....
...a když v tom zazvoní telefón...a dospělá dcera mě zve na kafíčko....na malé ženské poklábosení...není nic lepšího, než mít ve vlastní dceři přítelkyni... :o)
Nekvete to jen venku....i doma je na co koukat....


...dnešní den jsem věnovala údržbě kytiček venku i uvnitř...tu přesadila...či přisypala zem....přihnojila....sprchovala...kypřila (vidličkou :oD)...zalévala....redukovala....no a trošku poklízela....než mě Pepa vytáhl nejdřív ven na dlouhou procházku ...
...později do Štěrbohol. Jaj to by se utrácelo :o)

7 komentářů:

  1. Jednou bych to chtěla mít doma taky takhle načančaný a pěkný.Ale to asi fakt nehrozí...

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, Aranelko, jsem z toho vašeho bytu paf. Moc pěkný obývák a nádherný balkón !

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně ti to kvete! Věřím, že balkon je tvou nejmilejší "místností" v tomto čase, i když i jinde je u vás milo a útulno. Moc se mi líbí ta tvoje budka, moc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale těch není nikdy dost :). Nádherný domov a nádherné kytičky. Boudička se mi moc líbí. Všechno se ti povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  5. To je náádhera...Já chci mít doma taky tak krááásně a útulno. A ne jenom nepořádek a uschlé muškáty od léta...pomoooc.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takový sen....vypěstovat na svém balkóně jakousi anglickou zahradu....poradit se z odborníkem jak osázet i zdi...pnoucími stálezelenými rostlinami...přesně jak jsem viděla v Paříži ...jenže naše balkóny čeká rekonstrukce...a tak až potom snad.

    Jinak Vám moc děkuji za pochvalu...obývák spojený s kuchyní i jídelnou...nazýváme komunikačním centrem :oD...snad se u nás cítí každý dobře...i když práce na bytě je pořád hojně.. ještě zdaleka není vše hotovo. Snad se dočkáme...na druhou stranu jsem ráda...některé věci taknějak musí uzrát :o)


    Ptačí boudičku jsem koupila v Lysé..je tam obchůdek s levným zbožím - výprodej...stála myslím 99,-kč...pokud máte zájem...jedu tam 11.4.11...pořídím a pošlu...v Praze doručím :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Já chci..na kluka spoleh není:-)

    OdpovědětVymazat