pondělí 7. března 2011

Kde je něco zanedbaného ...

... nebo zničeného, tam přichází Panna, aby vše systematicky opět zařídila a vystavěla, protože touží po pořádku, čistotě a dokonalosti.


...jenže Býk je pracant k pohledání a ke svým úkolům se staví s velkou odpovědností. Rád vaří a v péči o své blízké mu nebrání ani fakt, že spal sotva čtyři hodiny :oD


Trochu jsem měla potřebu vypustit z mých býčích nozder páru :o))) slýchávala jsem od své švagrové Vé. do telefonu narážky ve smyslu, že se dostatečně nestarám o Marušku....že si ji bereme na víkendy, kdy já jsem v práci.
Nebývalo tomu, tak vždy. Brávali jsme si ji na dva víkendy, když jsem mívala volno, jenže ty další jsem byla v práci a kdy vlastně jsem měla volný víkend pro sebe...nás dva?
A tak jsem ráda, že se moje pečlivá švagrová Vé. tak trošku pozvala na oběd k nám aby na vše dohlídla ...i se s námi naobědvala....a ujistila se, že je vše v pořádku, že nic nezanedbávám....i napečeno bylo (i když držím tu dietu) ...i když mám pá-so-ne noční směny :oD

A co vy? sedí na Vás a na Vaše blízké charakteristika znamení zvěrokruhu?

10 komentářů:

  1. Chi chi, já jsem taky ráda, že švagrová Vé. viděla, co vidět měla:-)

    A já su račice a fakt na mě většina věcí pasuje...má kozorožátka s ascendtenem v raku své znamení také nezapřou a to jsou jim teprv tři...Astrologové pravdu prostě mají, ať si astronomové říkají, co chtějí :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je od švagrové milé, že na vše tak pečlivě dohlídne !

    OdpovědětVymazat
  3. Je důležité míti někoho jako je Vé, jakpak by ten svět vypadal, že :)
    Já jsem se narodila tak "blbě", že jsem na rozhraní dvou znamení(jedno shodné s tebou)a celý život nevím kam se přidat :) Moje nejstarší je ale lev jak vyšitej a prostřední raka taky nezapře a to jsou holky jen 13 dnů od sebe. Nejmladší je nějaké ještě dosud nepojmenované znamení, to budou muset páni astrologové teprve vymyslet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem stále ještě panna, ale na kontroly nechodím.

    OdpovědětVymazat
  5. Na znamení zvěrokruhu nevěřím,raději se touto cestou nevydávám.
    Nemám v ůmyslu nechat se vláčet pod poručnictvím nějakých výmyslů lidí co si říkají,že vědí...
    Je mi líto,že jsou vztahy u vás tak napjaté.
    Doufám,že švagrová viděla a konečně uznala,že děláš maximum.Poklidný pracovní týden přeju.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem Váha...ale asi nějaká rozbitá, neb ke klidu a vyrovnanosti mi chybí dooost velký krůček :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ryba..a myslím,že to sedí

    OdpovědětVymazat
  8. Já "jsem" váha..a myslím, že je to jedno, v tomhle stavu se cítím nejlépe :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ryba.. :) sedí to na mne velmi! :) Moje sestra je Panna, a taky to na ni velmi sedí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že ste se pobavili a napráskali své znamení. Jen Vlku, tím bych se nechlubila..:oD a na kontrolu klidně můžeš přijít, budeš vítán!...Ivo nejsi! naopak můžeš si vybrat!!!...Ali, tys uhodila hřebíček na hlavičku:o)...Halkači...švagrová může v klidu spát:o)....Miško, tohle není životní filosofie ...jen čistě zábava, která třeba může pomoct uvolnit napětí v rodině :o)...Wlčice, poradím, vše rozbité dává dohromady Panna...máš ji doma, ona to opraví :o))...Andy vím a souhlasím :o)...Mijo, jsem ráda, že ti je dobře...ano souhlasím, celý život se budeš v myšlenkách vracet, je to nádherný stav....Miško jsi rybička jako moje dcera, jako bych tě znala:o)

    OdpovědětVymazat