pátek 18. března 2011

Barování podruhé.....

Frontu a nejen na vstupenky jsem poctivě vystála, místo k sezení vybojovala a multikulturní večer Sandry Novákové mohl začít...i Filip Rajmont přišel aby nás celým večerem nejen slovem doprovázel :o)

A kdo účinkoval tentokrát?
Jelení loje

Marek Ztracený


tento večer chlapci přitvrdili...striptýzu bylo povícero....
Skvělá Věra Nerušilová
Lucii Šoralovou tancem doprovázel "největší" český herec Pavel Šimčík
na housličky zahrála Muzikářová


Eddie Stoilow
Martina Bártová

Ondra Brzobohatý
Bára Poláková
Zdenka Trvalcová

Hana Pecková
Pavel Šimčík
Lucia Šoralová
Ivan Hlas
Vstupenkami na Barování jsem obdařila i svoji Ženu...nedávno měla narozeniny ...a jako každá žena má i ta moje občas trápení....a starostí nad hlavu...a tak jsem si moc přála...

aby trošku vypla....bavila se ...tak se to snad povedlo....dokonce Eddie Stoilow mají zbrusu novou fanynku :o) Líbilo se i Honzíkovi, jejímu choti.
No a mě se líbí dvě věci.
Zaprvé, že mi díky blogování a barování život přináší lidi a přátelé z masa a kostí...prostě rýsuje se prima parta....a ať se děje co se děje...umíme se bavit :o)

A tá druhá : je hodně težké přenést...sdělit atmosféru Barování fotkami ...videi....také je moc těžké říct, co bylo nejlepší...překrásný a dokonalý hlas Hany Peckové, nebo vtipné scénky některých účinkujících...mnou zbožňovaná Lucia Š. ...atd. ....já nakonec vybírám šansón od Zdenky Trvalcové (video není konkrétně z 14.3.) to mě tentokrát asi zaujalo nejvíce


Na další videa si budete muset počkat, nebo jukněte prosím k Wlčici

2 komentáře: