středa 2. března 2011

Sladká Paříž







Ještě vkládám pár foteček z návštěvy Paříže.

Cukráren, cukrátek a slaďoučkých lákadel ...známých a vyhlášených bylo hodně.
Tomu všemu jsem odolala, neochutnala. Odměnou je mi dnes štíhlý bok a velikost 40-42.
Všechny Vás moc zdravím a přeji sluníčkem provoněné dny :o)

8 komentářů:

  1. Jsou to lákadla,ostatně jako Paříž sama. Krása,kochám se tady. A také gratuluji k pevné vůli a krásné velikosti:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi prostě úžasná!!! Takové pevné vůle! Gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To už jsi na mé velikosti :-). Gratuluji... Je to vážně znát!!! Týden od týdne...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím na co mám valit oči dřív!!
    Na sladkůstky, Paříž, nebo tvoji novou velikost! Takže sladkůstky omrknu rychlým okem, Paříž trošku delším a k té velikosti, nezbývá, než moc gratulovat! Jsi machr! Vážně, klobouk dolů paní!!!!
    Příspěvek nad tím jsem smazala, páč jsem tam měla hrubku jako hrom :(

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi výborná! Tak až nebudu mít , co na sebe tak si něco přijdu vypůjčit! :o))))
    Krásné předjaří! V.

    OdpovědětVymazat
  7. mám z tebe depku..ale krásnou:-)jen tu tvojí vůli mít:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem!!! Udělala jsem dobře, že jsem se Vám napráskala...nyní není cesty zpět !
    Vlaďko nepůjčím, mám jen jedny jeansy :o)))

    OdpovědětVymazat