pátek 4. března 2011

Romantička z paneláku....

...aneb kytka kam se podíváš :o)








Krásný víkend všem :oD

14 komentářů:

  1. :-D Nejvíc mě pobavil ten toaleťák!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je náádhera!!! Já jsem taky romantik, ale takovou krásu doma nemám...

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda Aranelko, ty řádíš :)! Docela jsi mne navnadila, asi to tu budu muset taky trochu okytičkovat. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! A mně se nejvíce líbí ten medvídek. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I Vám krásný víkend!!
    Mám moc ráda tuto romantiku, žel není mi dáno doma takovou atmosféru vytvořit..

    OdpovědětVymazat
  6. ááách - tuhle romantiku já můůůžu :o))
    Těch krásných závěsů a záclony jsem si všimla už minulém příspěvku - šmírovala jsem a Ty jsi mi je přiblížila :o)) A ten toaleťák - hmm :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké! Ten toaleťák mě taky dostal :-) Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  8. ...to jsme dvě, ale můj čas teprve nadejde, teď by holčiny "popravily" jednu květinu za druhou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak se držme reality! :o) Propagovat toaleťák to chce fakt odvahu! Dopadlo to skvěle!
    Vlaďka :o)

    OdpovědětVymazat
  10. :oDDDD nevím kdy se ze mne stal kytkoman a toaleťák krásně voní heřmánkem :o)
    Martinko závěsy a povlečení je Ikea staršího data ale záclony se ještě pořídit dají

    OdpovědětVymazat
  11. Aranelko, ty jsi kytičková královna :-)

    Děkuji za dnešní opravdu krásný komentář u mě na blogu a dny do Paříže odpočítávám fakt nedočkavě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si říkám, kde je pořád to jaro, a ono je u Aranelky:-)Krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. :-) super nápad! Toaleťák máme stejný, jen ten náš není tak slavný :-))

    Jsi takové "květinové dítě"...dá se říct ;-)

    OdpovědětVymazat