pátek 25. března 2011

Zrcadlo Mišelíne....

...z dokumentačních fotografií je těžké vytvořit, když jsem se tak strašně nerada fotila....není to dnes o moc lepší (radši pobývám na druhé straně objektivu) ale s těmy 33 kily navíc to byla pro mne potupa....věděla jsem, že tohle nejsem já a doufám už nikdy nebudu...troufám si tomu uvěřit !

A zde jsou fotky z minulého týdne...nekvalitní, jen tak cvaknuté pro STOB(jak jinak mezi nočníma) ...a v nové bundičce. Ještě vidím nedostatky...spíše tedy přebytky ale jak už jsem řekla...nikam nechvátám....snažím se odpočívat...i žít... a užívat života je důležité!!! :o)



24 komentářů:

  1. Nááádhera!!!! Jak se to dělá? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Vy jste šik!!!!Sluší ti to a mooooc!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi prostě úžasná!!! Fakt! Opravdu ti to moc sekne! A ta nová bundička je pěkná odměna! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Co k tomu dodat?

    Jsi.......,......,......,.......,........,.......,.......,.......,......,.......,..... :)))

    Však ty víš :D

    OdpovědětVymazat
  5. mas u mna obrovske uznanie!!! chcela by som mat tvoju trpezlivost....:) a usmievaj sa, slusi ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. WAU - jsi KOČKA, fakt smekám a Tvůj outfit je super!
    Také mám moc ráda šátky, náušnice, korálky, botky a kabelky, prostě mám moc ráda, když je žena ženou, je osobitá a má styl a to v každém věku a to Ty rozhodně máš! Pan Pepa má prostě doma kus.
    Držím palce v pokračování, Martina

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera, moc Vám to sluší!!! Obdivuji Vaši kázeň a pevnou vůli.

    OdpovědětVymazat
  8. Při pohledu na novou Aranelku mě nenapadlo nic jinýho, než tý vo...A to se jinak nevyjadřuju neslušně. To je neskutečný jak " baba" v nejlepších letech může být šik !!!!Moc gratuluju a jak už jsem psal, doufám, že zvládnu alespoň třetinu toho co ty.

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, ozaj úžasná zmena!
    Aranelka, super! Jožko Ráž by zaspieval ..."si kočka, si kočka a perfektne urobená". A ja súhlasím a obdivujem!
    Gabhy

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi dobrá! Tleskám, obdivuju...a asi i závidím ;-)
    Už přes týden žiju bez tatranek... nevesele se mi žije :-(( ale doufám, že mišelína taky zlikviduju :-))) alespoň částečně, abych tedy byla realistická ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Téééda Aranel!!! Veliká gratulace, jsi kus a kočka a já jen koukám s otevřenou pusou, jak velký kus cesty jsi ušla. Smekám!!!
    A zároveň moc děkuju, protože tvůj boj s Mišelínem nakopl i mě (však víš) a já úspěšně nakrmila toho svýho od ledna už 7 kilama :-) Díky za vzor a budu pokračovat a tobě držím pěsti :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Aranel,si kočka....a tiše smakám.Marťa

    OdpovědětVymazat
  13. Aranel jsi moc hezká a sympatická ženská. Gratuluji!!

    OdpovědětVymazat
  14. Jéééjej....červenám se tady a moc moc děkuji za krásná slova. Vůli to já mám, jen nevím co jsem to dělala, že jsem se tak nechutně vykrmila...no nic, snad se to nebude opakovat...a zbude a dostatek vůle pokračovat a zejména udržet váhu !!!!!
    Gabhy vítej :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Aranel, jsi úžasná, žes to dokázala, jsi "koča". P.s. nechybí tatinovi "něco" ???
    :-D
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  16. Jaromilo, všeho podstatného je pořád dostatek :oDDD

    OdpovědětVymazat
  17. Aranel, gratuluju, jak píšou ostatní, jsi kočka, jsi kočka, jsi kočka!!!
    Potřebovala bych dolů aspoň 10kg....:-(

    OdpovědětVymazat
  18. Danko, je to jednoduché ...zaregistrovat se na www.stob.cz a potom už jen hlídat aby semafory byly zelené :o) Krásnou neděli !

    OdpovědětVymazat
  19. Kočka, sluší ti to moc Aranelko.

    OdpovědětVymazat