úterý 1. března 2011

Můžete si myslet, že.....

... se u nás doma se neodehrává nic nového. Chyba lávky, novin a novinek i fotodokumentace hojně, jen ten čas ....ten čas :o)
Fotky z masopustních maškar jsem již zveřejnila v minulém příspěvku ale co tomu předcházelo, lépe řečeno, jaký byl víkend?

Už ve čtvrtek večer k nám přijel Šimon. Opět po roce.
Už se délkou našich setkání tolik netrápíme. A taky se už ničemu nedivíme ....ale do smíchu z rodinných vztahů, to nám není.
Než vypukla u nás doma pánská jízda v sestavě Šimon, Toník, kamarád David, Pepa no a vlastně tak trochu i já (v sobotu musela do práce) bylo nutné alespoň něco malého upéct a navštívit Marušku...
... a slíbili, že příští víkend půjde k nám.

Pak už následoval program zaměřený na pánskou jízdu a oslavu Šimonkových třináctých narozenin.
Dárek k Vánocům, i když jsme ho v prosinci zkoušeli, byl rozbitý a musíme vyreklamovat. Pořídili jsme dárek narozeninám a ten snad bude sloužit dobře.
Sobotní oběd si chlapi uvařili v nákupním centru a navštívili kino.
Večer jsem se už připojila k jízdě i já. Návštěvu bowlingové dráhy jsem si nemohla nechat ujít a udělala jsem dobře, poslední hru jsem tak nějak vyhrála :o)

Velkým překvapením bylo, že od 20:00 hod byla zde obsluha nahoře bez.
Nějak tomu nerozumím, proč jsme nebyli předem u rezervace dráhy upozorněni personálem. Nebo je chyba v nás, že jsme chtěli dopřát klukům delší hru a hráli jsme do 21:00 hod? Pepa zhodnotil situaci po svém, prohlásil , že na koupališti je běžné vidět i maminky dětí nahoře bez, tak proč to řešit. Neřešili.... hráli :o)
Toník v neděli....
...Šimonkovi vyčistil pleť a nanesl mu masku ...

...Šimon vypadal trošku jako indiánský náčelník ale po umytí vypadala pleť mnohem lépeJá si snad taky nějakou pořídím. :o)

2 komentáře:

  1. Žasnu, jaké máte doma odborníky na kosmetiku!

    OdpovědětVymazat
  2. no..já nežasnu...já vám přeju klidný víkend..nějaký příští:-)

    OdpovědětVymazat