středa 16. března 2011

Mišelínovic gatě aneb ...

... rozdíl 33kg

Říkám, že nestíhám ale tohle asi stojí za zveřejnění.
V neděli mám vážící den a zrovna v uplynulou, s datem 13.3.11, mi váha ukázala úbytek 33kg.

Popravdě ani nevím, jestli je to ke chlubení ...nejdřív se tak příšerně vyžrat...a nyní se tady naparuju v sexi gatích :oD

Nicméně...jsem pořád na cestě...jen jídelníček malinko polidšťuji....tak abych se zbývajících deseti kg zbavila pomalu...v pohodě...žádný spěch....Jo jo, jen ta touha po leviskách mě popohání :oD

21 komentářů:

  1. Náádhera!!! Velká gratulace....a tichá závist. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je až neskutečné!!!
    MOc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je neskutečný!!! A obdivuhodný! Tak tedy obdivuji :-))

    Mmch, na Barování ti to moc slušelo!! Jenom mě překvapila tvá výška :-) nějak jsem si podle fotek tady na blogu představovala, že ty jsi menší a tvůj choť naopak vyšší :-D

    OdpovědětVymazat
  4. MOC VELKÁ POCHVALA. OBDIVUJI VYTRVALOST A ODŘÍKÁNÍ!!!
    JEN TAK DÁL. BLÍŽÍ SE LÉTO, TAK TŘEBA V LÉTĚ ZDE BUDE FOTKA, KDE BOUDOU TANGA. HaHa.
    NIC SE NESMÍ PŘEHÁNĚT.
    PŘEJI SÍLU A MÁLO TRÁPENÍ K DOSAŽENÍ CÍLE.
    MYSLÍM, ŽE LEVISKY A DOBRÝ POCIT STOJÍ ZA TO ÚSILÍ.
    PĚKNÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá a pro mne dost motivační srovnávací studie :-))) Gratuluju!! Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji. A blednu závistí:-) Moc pěkné. A držím palce na další pouti:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Téééééda Aranelko, jsem úúúúplně paf. 33 kg jo, a já tady brečím u 1/3, že to nejde. Prdlajs, jde, jen to chce tu vůli. Jsi neskutečná a máš můj hluboký obdiv. Takže, když Aranelka, tak já teda taky :)) A ty Levisky si klidně už kup, ty si zasloužíš.

    OdpovědětVymazat
  8. haaa odpadnem...33 kg? obdivujem....fakt...a drzim palceky aby sa ti darilo a tichucko zavidim :) Je to fakt obdivuhodne....

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi úžasná!!! Gratuluju!!! A držím palce na další cestě!

    OdpovědětVymazat
  10. Aranelka, nedá mi nenapísať už...;-P
    Aj som sa toľkokrát chystala... sledujem totiž Váš blog a som pravidelnou nadšenou čitateľkou. Mám rada Vaše podanie života. Úžasne dokážete opísať to čo je síce bežné denodenné, a pritom sú to jedinečné príbehy. Preto v žiadnom prípade nesmiete blog zatvárať, veľmi by ste chýbali, ach jaj ani myslieť ;-)*
    A k dnešnému príspevku a trefným fotografiám môžem len napísať moje obľúbené slovíčko obdivu ...že waaaw, 33kg??! To je vôľa, teda! Blahoželám a jednoznačne obdivujem!
    Posielam pozdrav zo Slovenska...
    Gabhy

    OdpovědětVymazat
  11. To je naprosto úžasný!!!! Obdivuji vaši pevnou vůli. Nádhera!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Nu, co k tomu dodat. Jsi DOBRÁ!!! A u toho mne napadlo, že kdybych já zhubla 33kilo, vážila bych tolik jako moje dcera:-).

    OdpovědětVymazat
  13. No já bych taky 33 nemohla,ale pět by se šiklo..Lída se nám ztratí..ale po hlase jí vždycky poznám:-))Jsi úžasná, lidu!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, tak to zírám a moc gratuluju!!! Bohužel, já jdu pořád opačným směrem...O to víc oceňuju tvoji snahu a výsledky. Jsi JEDNIČKA!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Aranelko!!! Parádní!!! Jste první člověk, co mi dnes udělal radost... a zase brečím a žárlím na Váš úspěch...Safra :(

    OdpovědětVymazat
  16. No a já to vidím na vlastní oči, jak jí to teď sluší! Dokonce se na ní chodí "pejskařky" koukat zblízka, zda je to opravdu ona :-))). Být bez Holynek, tak projdou okolo a netuší, kdo ta šmrncovní baba je!

    OdpovědětVymazat
  17. Jaj...se tady červenám :oD tolik chvály a gratulací!!!
    No musím se přiznat, že jsem tím úbytkem váhy překvapila v první řadě já sama sebe...nikdy jsem si nemyslela, že to "dám" spíš, že jsem odsouzená hovět v "pěkném" těle ?o(
    Až popadnu dech (nějak nestíhám a hlavně se nyní zabávám haldou fotek a videí z Barování) tak dám fotky zrcadlovky.
    Co to je? no přece "před" a "po" (nejen gatí). A ujišťuji Vás, že budete v šoku stejně jako jsem já :oD

    Moniko klid, je to asi v hlavě...si myslím a shodly jsme se na tom povícero v STOBu. Prostě tá chvíle nastane, uvidíš:o)
    Mám pocit, že se ti blíží dovolená? tak ji užij a relaxuj, zasloužíš si :o)

    Janko, byla doba kdy jsem vážila i stejně a možná o kousíček míň než moje dcera, to jí bylo asi 14 let.

    Ghábi, vitaj! už nakukujem k teba :o)


    pafcasm?! odtajni se holka :oD
    No jo, život troupí hlouposti...rozdílů je u nás povícero...jen se nám spolu žije hezky :o)

    Handy, ty mysli teď na jiné věci a užívej, že je žlučák venku :oD

    Jitko moc děkuji :o)

    Wlčice a tobě jak to slušelo na Barování...ta tyrkysová ! tu prosím nos povinně!!!


    Andy, mám tě ráda čím dál víc :o)

    Eliško...radost si musíš umět udělat i sama...tam u vás nemají nějaké pěkné hadříky ? moc tě zdravím :o)


    Gábi, tak to vidíš ještě, že ty Holynky mám :o) ...no a nechceš mě tedy nafotit ? jen rychlý cvak tady pro blog ? ale kdy viď?

    OdpovědětVymazat
  18. Kuš babo!! Neštvi mě! :)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Už se těším na zrcadlovku - před i po. Jooo a jdu si dát dort :D

    OdpovědětVymazat
  19. Luci už mlčím ....no dám ji a ty si klíďo dej dort, páč jsi stejně hubená jako lund jen mystifikuješ :oD

    OdpovědětVymazat
  20. No super, sestrička. Podľa tých nohavičiek si sa nielen zúžila, ale aj zmenšila. Gratulujem k 33-ke.

    OdpovědětVymazat
  21. Brate...zmenšil sa len moj zadok, ja som stále čahoun :oDDD

    OdpovědětVymazat