neděle 6. března 2011

V úzkých...

...aniž bych si to kdy chtěla připustit, že zrovna já ... bych se ocitla... v úzkých?!. I když se všichni ptali zdali to není nebezpečné místo, nepochybovala jsem.

. ..stalo se a všechno dobře dopadlo.
A nyní se ptám sama sebe, kde jsem v bezpečí? ....Kde je to " na tuty" bezpečné místo?

Pokusím se věřit, že můj život je sám o sobě oním bezpečným místem.
Tím nejbezpečnějším !!!

10 komentářů:

  1. Aranelko, co se ti stalo?? :(Zírám docela, ale doufám, že jsi opravdu v pořádku ♥
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, takhle nás nenapínej....

    OdpovědětVymazat
  3. jsem taky zvědavá, co se přihodilo..

    OdpovědětVymazat
  4. Halóóóó paníííí, jste v pořádku? :(

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko, i když nevím, co se přihodilo, dobře, že to dobře dopadlo.J.

    OdpovědětVymazat
  6. Joj, nechtěla jsem Vás ničím vyplekat...opravdu se ve finále nic nestalo...navíc se obávám, že některé věci ohledně své práce nesmím zveřejňovat. Ale řeknu Vám, jak já rychle skočila šipku na zem abych se schovala ...to by Vás možná i pobavilo.
    Jsem v pořádku !!!!

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem ráda, že jste v pořádku!!!

    OdpovědětVymazat
  8. teda :-O fuj, to je dobře, že se ti nic nestalo

    OdpovědětVymazat