čtvrtek 3. března 2011

Dandí kožíšky....


... bylo třeba upravit.

Ráno jsem měla nejdřív v úmyslu poklízet, vařit a také začít jarně osazovat truhlíky na balkóně. A ještě předtím jsem popadla kartáč abych Holynkám pročesala kožíšky. S oblékáním svetříků a kabátků se jim odrostlá srst cuckovala. A pak to přišlo....
...vzala jsem si speciální křídu....
...a taky spray, který je určený pro trimování srsti.
A potom už jenom prsty postupně vyškubávala zralou srst.

Ne, ne ..nemusíte se bát...pejska s tímto druhem srsti to nebolí. Naše Holynky jsou pěkně rozmazlené a žádné nepříjemnosti by si nenechaly líbit. Dnes pokojeně odpočívaly v mém náručí....a hromádka rostla...
... Nelynka....
... a Holynka...

Nyní už jen zbývá upravit stejným způsobem uši.
A na doladění, doupravení a úplné zkrásnění si zajedeme za odbornicí Zojkou

A tak mám z té dnešní změny plánu radost. Je to moje první trimování, Holynky trošku prokoukly a my se Zojkou budeme mít víc času na poklábosení u kafíčka :oD
Na dnešní kafíčko se stavila Gabro s Karolínkou a Kristýnkou. Přidala se i Radka s Eliškou.
A bylo u nás tak veselo, že vlastně ani na pití kafe nedošlo :oDDD
Gábi, moc děkuji za fotky!

14 komentářů:

  1. JJ,fotky jsou vždycky a vaše "holky" taktéž..

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, kafíčko totiž skončilo na stole :-(. Byl to blázinec... Příště bez dětí!!! :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jaro už můžu opravdu dorazit, když už jsou i psí slečinky připravené, vyfešákované. Jsi šikula a štííííhlá jako proutek. Moc Ti to sluší! Mějte všichni prima pátek, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Psí holčiny vypadají překrásně! A stejně okouzlující je i jejich panička a váš byt, ten kousek, jež je na fotkách vidět, mě moc okouzlil ...

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy ty vaše psí slečny nádherně prokoukly!

    OdpovědětVymazat
  6. Nejen Dandíci krásně prokoukli!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Andy, tvoje holky jsou taky moc krásné a všechny!!! a fotky čím dál lepčííííí !

    OdpovědětVymazat
  8. Vílo, příště klidně s dětma...jen do mě :oD nebo bez dětí...nebo jen děti...nebo s Alešem ...prostě všechny verze jsou o.k. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, moc děkuji a přeji i tobě krásný pátek a s ním celý víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Halkači můj milý :oD inspirovala si mě k dalšímu příspěvku !

    OdpovědětVymazat
  11. Ali, už to potřebovaly jako koza drbání :oD

    OdpovědětVymazat
  12. Lucko moc děkuji, jen nevím jak se mi pvedlo vyvalit ten bachor :oDDD

    OdpovědětVymazat
  13. Amelie, jsem ráda, že se ti Holynky líbí. Krásný pohodový víkend :o)

    OdpovědětVymazat