pondělí 21. března 2011

První jarní den....


...sluníčko svítilo.... na balkóně začíná být květinově veselo....... i pani hortenzie zdá se zimu přežila...to je radosti :o)
... a já se před časem využila toho, že salon "Na dosah ruky" je opravdu na dosah ruky...tedy jen deset minut procházkou. Šikovné ruce Aničky...a lávové kameny ...to byl moooc dobrý nápad jak začít hledat identitu svého nového hubenějšího těla ...jak zrelaxovat v běhu směn. ...jak užít svůj první jarní den :o)














6 komentářů:

  1. Taky jsem dnes psala o jaru :)

    http://elibloguje.blogspot.com/2011/03/prvni-jarni-den.html

    OdpovědětVymazat
  2. Náádherné fotky. Měla bych se inspirovat a vyhodit konečně ty uschlé muškáty. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, díky za návštěvu u mě a musím se přiznat, že už dlouho čtu Tvůj blog, jen mi nějak vždy přišlo nepatřičné reagovat, měla jsem pocit, že se tu všechny dámy znáte :-)
    Smekám před Tvojí obětavostí a povídání Nikdy neříkej "nikdy" mě docela nadzvedl, nevím, jestli bych vzniklou situaci uměla řešit s takovou grácií ♥♥♥
    A k dnešnímu tématu - JARO je prostě pokaždé stejně nádherné a přesto neopakovatelné!
    Nádhera u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi u vás na balkóně !

    OdpovědětVymazat
  5. No jako vždycky potěcha pro oko, lidu...a usychat zvědavostí nemusíš...přijď na kafe...

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko kochám se kochám :), co bys doporučila jedné nezkušené "zahradnici" do truhlíku na východní balkón. Díky.

    OdpovědětVymazat