sobota 19. března 2011

Dnes má svátek Pepa...



...a já tomu svému přeji všechno nejlepší :o)

P.S. když začala veřejnost drbat o poměru Etzlera s Radkou Pavlovčinovou...Pepa suše prohlásil...a já bych se mu ani nedivil :oDDD
Radka Pavlovčinová okouzlila i mého Pepu, zejména na únorovém barování...ehm tedy samozřejmě jen zpěvem :oD

14 komentářů:

  1. Pepovi z celého srdce přejeme všechno nejlepšííí.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší Pepovi a krásnou oslavu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. I já se připojuji ke gratulacím panu Pepovi, všechno nejlepší a ještě hodně takových barovacích okouzlení...

    OdpovědětVymazat
  4. I my se připojujeme ke gratulantům !

    PS: ne že bychom se okouzlení divili, i já z ní nemohla spustit oči :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ať žije Josef! ..nebo tak nějak se to psávalo na tehdejších pohllednicích, že? :-) Všechno nej!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jen to nejlepší pro Tvého pana Pepu!!!

    OdpovědětVymazat
  7. To ani Pepa netušil, kolik tu má obdivovatelek že? :) Přidávám se a blahopřeji tomu tvému tuze sympatickému Josífkovi :))))

    OdpovědětVymazat
  8. všechno nej už jsem mu přála, tak ještě jednou takhle...A čím jiným by ho mohla okouzlit, když má tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  9. všechno nejlepší (ale to už vlastně má :)) k svátku,hezkou oslavu

    OdpovědětVymazat
  10. Pozdě...ale přece...Přeji vše nej Panu Pepovi k svátku:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Pepovi přeji dodatečně všechno nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  12. O víkendu u nás počítač odpočíval, Aranelko, takže ač opožděně, přeji také vše nejlepší tvému drahému panu Pepovi.

    OdpovědětVymazat
  13. Milé dámy, Pepa si můj příspěvek přečetl ...a hlavně vaše komentíky...byl moc překvapený...moc mile ...a moc všem děkuje za přání ...na oplátku mám vyřídit, že přeje všem krásné jarní dny :o)

    OdpovědětVymazat