sobota 2. dubna 2011

Modrá je dobrá...


...zejména, když může pomoct....
...svým příspěvkem se připojuji k mezinárodní kampani "Light It Up Blue". Jde o osvětu autismu u příležitosti Světového dne autismu, který je 2. dubna.








... Rozsviťte modře a nebo se do modrého oblékněte a podpoříte osvětu autismu


10 komentářů:

  1. Krásné obrázky,moc.Modrá jsem také.:-) A kupodivu to tentokrát není zimou:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Náádherné fotky!!!! A prima osvěta!!! Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky.
    Vůbec jsem nevěděla, že taková akce existuje..

    OdpovědětVymazat
  4. U vás je ta modrá tak krásná! Holynkám to v modré taky moc sekne:-) Díky za podporu, moc si toho cením.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za informaci, také jsem o takové akci nevěděla. Fotky jsou úúúúžasné!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za osvětu!! Já s autisty strávila celý víkend, ale jak to čtu, byla jsme oblečená naprosto nevhodně!!!
    A fotky bezva, skvělé nápady! :-))

    OdpovědětVymazat
  7. ...přiznám, trošku jsem měla obavu...nakonec jsem si všimla, že nejsem sama kdo nafotil pejsky v modrém ohozu....být v modrém 2.4. je minimum co člověk jako já může udělat. Děkuji všem !!! :oD

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, ty vaše Holynky jsou jako ty naše holky psí...modrá je fakt dobrá a to světlo! holt kdo umí, umí...

    OdpovědětVymazat
  9. a bohužel jsem se o akci dozvěděla až po :-( jinak bych určitě podpořila. Opravdu to je to nejmenší, co můžeme udělat....tak za rok, určitě si to už zapamatuju...

    OdpovědětVymazat