čtvrtek 28. dubna 2011

Děje se....

...hodně krásných věcí, které stojí za zmínku...jen ten čas, trošku prudí. A navíc, některé zážitky si s dovolením nechám pro sebe ...ale jednu zmíním.

Přátelé nás pozvali na večeři do thajské restaurace. Nachází se přímo u stanice metra Vyšehrad...kdyby nepršelo a neletěli jsme na poslední chvíli, mohla být součástí i krásná procházka s Holynkama...snad příště.

Jinak ...Mišelín neMišelín...jídlo mám ráda a navíc moc ráda poznávám "krojovaná :o)" jídla ...jsem v tomto smyslu zvídavá, nakonec proč ne v tabulce sebekoučinku jsem už dáno opustila limit 5000kj...nacházím se v 6500...sice koketuji s půlkilem, které se jednou vyhoupne směrem nahoru a další týden zase dolů a tak dokola několik týdnu ale vlasy si nervu...beru to tak, že tělo chce ve velikosti 40-42 chvilku pobýt a pak snad konečně dám posledních -5kg. Léto je před námi...letní sporty a turistika nahrávají hubnutí mnohem lépe než pečení cukroví v zimě.
A jaká byla thajská kuchyně? ...každopádně zajímavá...na můj vkus mohlo být víc masíčka...v omáčce byla cítit lahodná chuť kokosového mléka ...maliko pikantní (jídlo si lze vybrat pálivé méně nebo více dle počtu papriček v jídelním lístku) Přesun soust do úst se mělo konat hůlkami ale automaticky nám na stole přistála i vidlička....něco s tím musím udělat...jistě nebude problém vyhledat na netu manuál ...protože tohle mě nebaví...má se jaksi ctít kuchyň se vším ...jíst vidličkou asijské jídlo mi připadá ubohé....takže plán příštích dní je jistý...snad si nevypíchnu oko :o)

A naši přátelé...jsou moc prima a budou mi v příštím měsíci dosti chybět, zejména v ten jeden den, že :o)...jenže jejich plán je cesta, nejen přes kuchyně cizokrajných restaurací ale ta skutečná ...zbývá než popřát krásné počasí a zážitky :o)

6 komentářů:

  1. krásný gurmánský zážitek :)
    pravidla se občas musí porušit..

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně takových zážitků a toho pěkného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko,to muselo být pošušňáníčko :o).

    Ale...před časem jsi mi psala do komentu,že budeš posílat email s prací pro Míšu?!Tak to připomínám.
    Přeju zdárné zdolání posledních metrů k vrcholu Míšelína.

    OdpovědětVymazat
  4. Thajskou kuchyni jsem nikdy neochutnala..jsi odvážná osoba :). Japonskou jsem měla možnost zkusit....dokonce i s hůlkami. Je to celkem jednoduché. Nevím jak u Thajců, ale Japonci si to ulehčují "rozvařenou" :) rýží.

    OdpovědětVymazat
  5. No já bych tak začala krmit..a mě to nejde..Mišelín blbej:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Jídlo má být zážitek, občasné vybočení nevadí:-) I můj Mišelín je neposlušný:-(

    OdpovědětVymazat