neděle 24. dubna 2011

Boží hod Velikonoční




















13 komentářů:

  1. Nádherné fotky, úžasná pohoda čiší z těch obrázků...Krásné kytičky. Líbí se mi Váš domov.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc hezký všechno, ale dostal mne ten dort. Hned bych si nabídla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Netřeba povídání k dnešnímu dni...... krásné foto. A nejvíc mě dostala fotka tvého muže v křesle. Neuvěřitelná!!!! Ten výraz, ty oči....... nemám slov. Krása!
    Krásné velikonoce přejeme z Třebíčkova .)

    OdpovědětVymazat
  4. No vás tam bylo..byla pohoda?.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jen tiše závidím, pohodu, rodinu, fotečky, krása ....

    OdpovědětVymazat
  6. Krsáné fotky a tolik dobrot... sbíhají se mi sliny. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bylo nás deset :oD...přesto, nebo právě proto, že všichni jsme nekonfliktní a těšíme se duševnímu zdraví...byla to prostě krásná velikonoční neděle...a za tu práci s hodem to stálo :o)

    Dort zajíc, je tradice mé domácnosti...v podstatě kulatý dort ze kterého jsou vyříznuté uši a posunuté výš...je to jednoduché a efektní...loni byl hnědý

    Ještě bylo tiramisu jahodové s pistáciemi i klasické jen jsem nestihla foto :oD

    Luci...byl příjemně unavený a tak nějak spokojený ...doufám, má moji kuchyni rád :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a těch dobrot!!!
    Moc se mi líbí i stojan a kytičky na balkóně.
    Přeji krásné Velikonoce.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Slovo hody u vás,koukám, dostálo naplnění. Krása Aranelko, jsem ráda, že vám to vyšlo ...tvůj balkónek je pro mě vždycky inspirací.

    OdpovědětVymazat
  10. Balkónek dostal novou markízu-rozpěrnou,není nutno vrtat ani objednat partu hic. Je situovaný na jih...ráda bych nyní zkusila alespoň jednu begónii nebo fuchsii :o)

    Petruško stojan na kytky i lucerny kupuji v Lysé v obchůdku s malými cenami

    OdpovědětVymazat
  11. Liduško, máš to doma moc krásný, rodinku máš taky hezkou a přeji vám všem tu pohodu, která z těch fotek "kape" :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Aranelko, měli jste moc krásnou neděli! moc vám to přeju. Dýchá z toho pohoda a láska.
    Myslíš, že bys mi mohla na maila napsat odkud je markíza? Nutně bychom takovou potřebovali, také máme balkon na jih,a v létě nás to ničí. Děkuji.
    MKazilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Aranelko, krasne dekorace (ta policka na balkone je uzasna), chutne vypadajici jidlo a stasna rodinka. Je videt, ze jste si to uzili. Krasny slunecny den, Katerina
    P.S: A to nemluve o tom zajecim dorte :o)

    OdpovědětVymazat