čtvrtek 7. dubna 2011

Všechno bylo jinak

Před nacházejícím volnem jsem plánovala práce v naši domácnosti a nějaký ten odpočinek...jenže pohled do diáře naznačil, že všechno bude jinak....
....a tak se ocitám nejdřív v ordinaci paní zubařky...jsem ale klidná, mé návštěvy jsou pravidelné...není čeho se bát...kartáčky i ty mezizubní, fajnová dentální nit i ústní voda mi není cizí...jenže i tak zažívám potupu...před paní doktorkou musím názorně předvádět jak si "umím" čistit zuby....všechno je to málo a špatně ...odměnou je mi nepříjemné odstranění zubního kamene....
... cestou domů se zastavujeme v místním zahradnictví...jen tak na kukačku....jenže....
...padlo mi do oka růžové kvítí....
....a růžové muškáty...
...kvítka těchto muškátů vypadají jako malé růžičky ....
...a protože balkón již zdobí růžová hortenzie...a zdárně přezimoval oleandr také s růžovými květy....zdá se, že letos bude čtvrtému patru vládnout růžová ....
Nezůstalo jen u jedné ordinace...druhý den navštěvuji endokrinologii...vlastně se moc těším...vždy jsem se studen propadala, když mě sestřička hnala na váhu...a nyní se chystám jak zlehka skočím na váhu... jenže sestřička mě zarazí hned u dveří..."už pacienty nevážíme, paní doktorka si to nepřeje"... prý to mělo obrácený efekt a často si pacienti obezitu omlouvali špatně fungující štítnou žlázou...nu což, pravda to asi i je....
...trochu jsem byla zklamaná ale potom se začnu smát sama sobě...copak jsem nějaké malé dítě abych potřebovala obrázek od paní doktorky za vzorné chování...vždyť to moje krmení Mišelína....hubnutí...zdravá výživa...žádné chemické prášky...to všechno dělám pro SEBE ...cítím se dobře ...zdravá ...navíc při správné skladbě jídelníčku nehladovím....to je důležité!
Druhý volný večer se měl odehrávat u žehlícího prkna... v TV mívají za tímto účelem ideální pořady.....jenže volají přátelé...mají lístky do divadla Pod Palmovkou na představení Kean....a tak rychle organizujeme hlídání Holynek ...děkujeme Vílo!....a žehlení-nežehlení usedáme v divadle ...v hlavní roli vynikající Jiří Langmajer ... dále David Suchařípa..i další.....a tak se bavíme...smějeme se až se za břicho popadáme...i slzy tryskají ....prostě nežehlete ....udělejte to také jinak :o)








13 komentářů:

  1. Nuž, tak to sa ani nečudujem, že žehlenie šlo bokom ;-PPP
    Žehlenie tiež nemusím, ako mamina dvoch drobcov a manželka pracovne "košeľovo" zaodetého mužíčka, nemám na výber;-(
    Medzi nami, prekonávam sa tak, fičím na filme Líbáš jako Búh. Hnací motor, účinný... a zvyšok rodiny to rešpektuje, ak chce mať vyžehlené ;-P
    Takže mňa by podobne nemuseli 2x presviedčať, a to ani nepíšem, že Jirka Langmajer bol mojou platonickou láskou v rokoch mládí ;-)))
    Závidím teda Aranelka ale doprajem, zaslúžená odmena pre tak skvelú ženušku!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda Aranelko, všechno jinak, ale jak hezky...
    Kdyby všechno bylo takhle jinak, to by se nám to žilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. JE TO PRÍMA ZAŽÍT NĚCO NEČEKANÉHO A JEŠTĚ K TOMU PŘÍJEMNÉHO.
    NĚKDY ZÁLEŽITOSTI PLÁNOVANÉ NEJSOU IDEÁLNÍ...
    PŘEJÍ PODAŘENÉ A HEZKÉ VŠECHNY OSTATNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. nežehlím, dělám to taky tak :-)) ...

    a jít do zahradnictví jen na kukačku...to tedy neumím :-) miluju kytky, jen je nemám kam dávat :-((

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to já bych kytky kam dávat měla, ale mám nějaký šestý antizahradnický smysl, pojde mi i pažitka :((

    OdpovědětVymazat
  6. A já za hlídání dostala neplánovaného panáka a příjemný pokec před půlnocí :-). Ještě že to doma všechno spalo!

    OdpovědětVymazat
  7. jj...já se taky zubaře nebála..a nad tvým mišelínem jako pokaždé když o něm mluvíš smekám...

    OdpovědětVymazat
  8. když o mišelínovi čtu, tak se stydím..
    paní zubařka by se měla stydět, pacienti by se měli motivovat a ne ponižovat.

    OdpovědětVymazat
  9. teda paní zubařku máš svéráznou :) to koukám

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky, prima den, mám z toho a z tebe fakt skvělou náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krása! Je u Tebe opravdu milo a útulno! Bohatý průřez událostmi!Fotíš lépe a lépe a moc ráda se na Tvé fotky dívám.Ono nejde jen o kvalitu , ale hlavně o ten úhel pohledu!
    Krasné jarní dny! :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto super náhradní program za tak nutné žehlení :o))
    Divadlo a květiny - ááách :o))
    Já vyrazila s kamarádkou v sobotu na divadelní představení s perfektní Hanou Maciuchovou a růžová bude letos i u nás :o))
    Ty nádherné Pelargonie co vypadají jako růžičky máme takýýý - neodolala jsem jako Ty :o))
    Co nej vstup do nového týdne, Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, jestli se to představení jmenuje Žena vlčí mák, tak na to půjdeme 28.4. u nás v divadle :o)

    OdpovědětVymazat