pondělí 18. dubna 2011

Pracovní víkend....


... je za mnou.
Pepa s Maruškou to doma krásně zvládli sami. ... navařila jsem jim dobrůtky a upekla jsem první rebarborový koláč se žmolenkou.
Byli na velké procházce.... taky si koupili ponožky :o)
Já jsem po práci s nimi stihla večer posedět na balkóně...tam se Marušce moc líbí...pořád dokola opakuje " venku je krásně, svítí sluníčko, viď Liduško?" ....a "máš krásné kytičky Liduško"....a já mám radost upřimnou, že nám třem to pěkně klape .
Vycvakla jsem si ještě fialky, co mi vykvetli doma na parapetu....

...a jedna pomněnková z balkónu :o)

4 komentáře:

  1. Aranelko,
    vidím,že máte doma pohodičku a tak by to mělo být !!!
    Tvůj pantáta je sympaťák a připomíná mi silně toho mojeho pořízka......
    Pozdravuj rodinku
    Ahoj Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Kytičky jsou opravdu krásné. Přeji plno pohodových okamžiků

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičky. Hezké jarní dny přejeme.

    OdpovědětVymazat