neděle 5. září 2010

ZUMBA


... taky vás chytla ? ZUMBA

Naše holky ano.

Chce se mi říct, že za našich časů byl airobik na který jsme také chodili společně s tenkrát ještě malou Ženou :o)
Mám radost, že se Miškou přihlásili na cvičení spojené s tancem. A baví je to. Také proto, že ve svém, ještě pořád novém bydlišti, nikoho moc neznají.
Tak tady mají šanci poznat jiné Holky a holčičky a navázat svá přátelství :o) Moc jim fandim.
Jen škoda, že jsou přes celou Prahu a kousek, mohly jsme cvičotančit třígeneračně :oDDDD

8 komentářů:

  1. Aranel,vůbec netuším která bije :-).

    OdpovědětVymazat
  2. tuším, která bije, ale ne zas tak moc..jen z doslechu :) tak povídej povídej, budeme alespoň víc v obraze

    OdpovědětVymazat
  3. Na Zumbu mě lanaří kamarádka. Ale je to od 18.30 a to já už z posledních sil kopu děti k večeři a tak...představa, že v tuto dobu začnu hýbat zadkem mě jaksi nenadchne. :o)) ALe šilo by to tam se mnou, to joooo....:oD

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím ji znám jen z doslechu a vyprávění nadšených propagátorek. Asi je to bomba, podle vyprávění tedy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. ty lidu..anešli bychom do toho?

    OdpovědětVymazat
  6. Já se nechytám, nemám rytmus ani se neorientuju v prostoru...Naše holky na ní chodí, nezdá se to, ale je to pěkná zabíračka.

    OdpovědětVymazat
  7. Juj, taky slyším poprvé. A zní to moc zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No nevím jak by to vypadalo kdybych rozvlnila svoje špíčky :o))) asi radši zůstanu u cvičení ve vodě, to mi dělá dobře, jen se dokopat k pravidelnosti !!!

    OdpovědětVymazat