čtvrtek 16. září 2010

O Nelynce





Výměna stupaček je u konce. Škoda, že i dnešní den.
Nestihla jsem co jsem chtěla ale Toníkovo dárky k narozkám už jsou doma.
I Pepa se obdařil (ty rozzářené oči kluka :o)) Dárek dostal i můj foťáček, 8 GB kartičku. Ten se má.
Později jsme sjeli ještě pro vstupenky na Ježíška.


Do naši Nelynky jsou zamilováni snad všichni sídlištní pejsci. Venku nás pronásledují minimálně tři kousci různých velkostí a barev. Nelynka má z toho radost převelikou ale pro mne se stalo venčení doslova adrenalinovou záležitostí.

Další horké chvilky nám dnes Nely dopřála svým kočičím chováním. .Jinak se to nedá nazvat ale tá naše dandí holka začala horolezit. Máme obavy o její pacičky, seskoky jsou víc než krkolomné. Pořád ji vysvětlujeme, že musí dolů ale svéhlavička to nechce chápat.

Ke konci dne si našla jinou zábavu. Sledování TV. To je snad bezpečné i když nekazí si oči ?

A ještě balkonový cvak a cvak



8 komentářů:

  1. Sledování televizky je parádní :-)))). Taky znám jednu takovou, ta takhle kouká z okna.

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, aby to nebylo na brýle :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka s telkou "není naaranžovaná,že ne"?:-)Je bombastická.
    Aranelko,nezakousni mě,ju.
    A fotečky pro mě,tedy Míšu máš?

    OdpovědětVymazat
  4. Její sklony "být kočkou" se začaly projevovat už u nás :-D. Důkaz byl zanechán na konferenčním stolku :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. Och...ti pejsi jsou tak úžasní...já chci taky.

    OdpovědětVymazat
  6. balkon je nádherný!!

    Nelinka je televizní divák, upřednosťnuje některé pořady před jinými?

    OdpovědětVymazat
  7. Haf, jsem Nelynka a baví mne výše a výše. U Gábi se mi moc líbilo až jsem se z toho ehmmmm po....la (páničci se za mne stydí)Upřednostňuji TV pořad "prostřeno" haf Vaše Nely
    Ayo, tak koukni k Vlaďce http://wwwproradost.blogspot.com/na štěníky, třeba bude ještě nějaké volné, dandík se skvělý relax, jsou to tuliči polidštění
    Lucko dělám co můžu, halt panelák no

    OdpovědětVymazat