úterý 7. září 2010

Dostala jsem pozvánku

... na pomaturitní setkání. Je to prý už víc než třicet let co jsme vpadly do života. Docela ráda bych se zůčastnila, zavzpomínala, poklábosila a pořádně se zasmála.
Jenže vypadáto, že

- mi v práci nedají dovolenou
- budu mít pořád rýbu a kašel (bodejď bych debděla, neléčíb se)
- to bude náročné se před dovolenou rozjet na druhou stranu (ech jo kdyby to tak bylo pochlupu)
- se nedostaví moje spolužačky ale úplně cizí staré pani :o(

5 komentářů:

  1. Uvidíš jak ti to vyjde, třeba budeš do té doby fit. Po tolika letech to musí být zajímavé,ty staré pani mě pobavily:-) A po pár skleničkách nebudete ani cizí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ...po pár skleničkách i omládnou... neboj!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá segra, musím Ti povedať, že aspoň tie panie - ktoré z tej fotky stretávam - doposiaľ nevypadajú najhoršie. Daj sa dohromady a príď. Stretko je skvelá vec

    OdpovědětVymazat
  4. :oDDDD ahoj brate, konečně ! no já viem, naopak skorej rozmýšľam či ja stihnem pár plastických operácií :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. já mslím, že tam můžeš jet tak, aranel..že to bude dobré!!!

    OdpovědětVymazat