pátek 24. září 2010

Au revoir ...


...je serai de retour
Vrátím se :o)

14 komentářů:

  1. Jéé, že by prodloužený romantický víkend? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že plná zážitků a se spoustou fotek.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji šťastnou cestu a nádherné zážitky!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to tedy v dobrém závidím a přeji krásný pobyt a moc se těším na fotky
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak krásný výlet!!...to bude fotek, co? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé to je romantika!! Užijte si to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, těším se taky na fotky a hlavně na zážitky :)
    Máme koupený letenky na červen, už se nemůžu dočkat, až taky takhle zavolám :)
    Tak si to moc užij a šťastný návrat domů!!

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Liduško, až se nabažíš Paříže, máš u mě na blogu něco malého!:o)

    OdpovědětVymazat
  9. Aranelko, tak i u mě něco máš! :oD

    A už se těším na tvůj návrat a na zprávy z cest! :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Teta, doufám, že sis užila dovolenou a také něco u mě máš :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsem ráda, že se vrátíš, bylo by mi smutno. Máš u mě na blogu cosi.... :-)

    OdpovědětVymazat