středa 8. září 2010

Angel na horách

... objímal se Sárou stromy.
Angel je naše loňské štěně. Je to syn naši Holy a bráška Nelynky.
Pořád mi dělá velikou radost, když lidi z našich rodinek píši o společném životě s pejsky. Jako tentokrát pani Andrea se Sárinkou.
Jsem to já pyšná chovatelka :o) No ale řekněte není sladkej Andílek ?
Dnes mi i Pepa udělal radost. Pověsil závěs na košík pro kytku.
Zase máme o kousek víc balkonové romantiky :o)
Dnes jsme byli s Toníkem v pizzerii na jakési předvečerní večeři :o)) Nevím jak jinak to nazvat, spíš přednarozeninové předvečeři. Zítra mu bude sedmnáct.
Chvátala jsem pak do práce na noční a Toník mne vyprovodil.
Pepa pospíchal na schůzi.
Neměl dnes náladu, zdá se přetížený pracovně a vůbec. Strašně se mi nelíbí jak se k němu některí lidi chovají. Nedokážu to pochopit a ani mu pomoct.
Tolik jsem najivně doufala, že k slušným lidem se bude okolí chovat taky slušně. Zejména okolí blízké. Bohužel, je to jakýsi nepovedený folklór, či co.
Tak radši ještě přidám kytí z parapetu u nás doma.




4 komentáře:

  1. Závěs je nádherný, Angel krásný a bohužel nejvíc umí "ublížit a zklamat" blízcí lidé...čím jsou nám blíž, tím mocnější mají zbraně a tím víc to bolí a my to o to méně čekáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Toníkovi přeji všechno nejlepší:-) Závěs je super, i kytička:-) No a to s hodnými lidmi, prostě to tak je, bohužel...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný závěs..a svět je bohužel takový...

    OdpovědětVymazat
  4. Závěs je super a náádhernééé fotky!

    OdpovědětVymazat