čtvrtek 30. září 2010

Eiffelka 2,...


... aneb stoupání vzhůru.
Předesílám, nejsem žádný adrenalinový šílenec, naopak vlastním výškovou fóbii.
Položila jsem si v bezpečí otázku: budu mít někdy jindy v životě takovou šanci? nebo je to ta poslední?
Navíc jsem přesvědčena, že mi hodně pomáhá hledáček fotoaparátu.
Soustředím se totiž na úplně jiné věci, než na lochtání v oblasti žaludku.
A nakonec jsem situaci zhodnotila takto: co horšího než, že se s prominutím pozvracím se mi může stát, nic. Tak vzhůru do výšin. A že to za to stálo
... nejdřív výtahem do druhého patra....


... tento červený ďáblík nás vyvezl až úplně nahoru, do výše něco přes třista metrů.


... pokud chcete ušetřit 13,10 eur a nekolikahodinové čekání na výtahy, výhled do 70m dálky Vám střecha obchodního domu Printemps umožní zdarma. A pokud máte pocit, že 210m vysoký mrakodrap Tour Montparnasse Vám hyzdí pohled na Paříž, vyjeďte zrovna na jeho vrchol. Zaplatíte 11eur. Nachází se v blízkosti stanice metra Montparnasse-Bienvenüe.

6 komentářů:

  1. Nádhera Liduško! Díky za tyhle fotky.Byla jsem v Paříži již dvakrát, ale nikdy jsem nenašla odvahu na věž vyjet, dokonce ani vyjít do prvního patra.Mám hrozné závratě a strach z výšek.Dokonce jsem taková baba, že jsem se nepřekonala ani pro své kluky. :o( Tak alespoň díky Tobě vidím tu nádheru!
    :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky děkuju..já totiž hned tak Paříž asi nenavštívím...

    OdpovědětVymazat
  3. A já taky děkuju, za fotky a hlavně za uklidnění, že i s fobií z výšek a závratěmi (který mám teda mimochodem i z prohlížení tvých fotek) se dá nahoru vystoupat a vydržet.
    Budu se chytat stébla a hledáčku foťáku podle tvýho vzoru :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky:-) Je to tak, fotoaparát umí léčit, i náš Jára díky němu zvládá situace, které by normálně neustál!

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko,to je nádhera...a děkuju za sprostředkování nádhery a výšky té krásné Pařížské dominanty:o).Nevím,jestli se mi někdy poštěstí se tam podívat.

    OdpovědětVymazat
  6. sladce vzpomínám, byl to můj výlet s maminou :)

    OdpovědětVymazat