středa 22. září 2010

Krmím si Mišelína

... a je ho pořádný kus, macek bych řekla. Krmím ho léta, snažila jsem se, jenže nyní pár měsíců odpočíval.
Nevím jak ale nabrala jsem sílu a odvahu začít ( tohle je záhada ukrytá v mé hlavě ) a opět jsem se do toho pustila. Vynechala jsem všechny ty báječně vonící a lahodné kusy čokolád, tučné sýry, pestré bombonky, dortíky i kopce šlehačky....nevařím si ani kávu, nepiju colu....zahájila jsem opět a to prosím poněkolikáté ve svém životě, dietu.

Ze všech těch tukových polštářků co zdobílo moje tělo si fiktivně plácám svého Mišelína. A že za tu dobu, jestli se nepletu, má dobrých sto kilo.
Jenže nějaký Jojo může za to, že mám váhu hodně podobnou. Je to prostě Efekt. Nebo Defekt ?

A tak se zatím držím víc než deset dní. Žádný velký úspěch, jen radost z objetí té krásné paní pevné Vůle.
Moc tě prosím, zůstaň se mnou, když budu chtít selhat !!!

Rozhodla jsem se, že svoje hubnutí profláknu. A že budu občas vkládat své poznatky a postřehy z této mé mise pod záložkou "krmení Mišelína" Chci pomoct sobě ale třeba se někdo přidá, pomůže, poradí nebo se jen pobaví, protože vtipné to bude :o)
A opět balkonové kytí

6 komentářů:

  1. Držím při tobě v akci Krmení Mišelína a přeji hodně úspěchu a ať se zadaří ho umořit hladem! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Liduško, budu držet palce! Já jsem stoupenec života vyváženého a ve svém věku se snažím poslouchat tělo.Jím vše s rozmyslem, jím na co mám chuť a věřím, že já sama sebe nejlépe znám a moje tělo mi napoví, co je třeba.Dnes mám o osm kilo více než před lety, ale ty kila mi nevadí.Naučila jsem se s nimi žít.Moc Ti držím palce, aby dieta přinesla kýžený úspěch, radost a spokojenost a hlavně pocit, že teď je to lepší než před tím!:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti palce držím moc amoc, Lidu!taky te´d držím..ale nedobrovolně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vrhat se do diety s takovou energií a elánem a optimismem??? Budu poctivě číst a třeba na mě ten úbytek kil nějak přeskočí :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce a přeju úspěch! Já taky začala, tak budeme dvě:-) Ale o víkendu mi hubnutí neprojde, naše Terka slaví narozky a u tchánovců je posvícení:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Vám všem děkuji za povzbuzující slova, moc to potřebuji a zase budu opět psát.
    Také Vás zdravím a mějte se krásně všichni :o)

    OdpovědětVymazat