neděle 12. září 2010

Zkrátili jsme ....


společný víkend. Pepa už během včerejšího představení v Opeře kýchal a prskal. Tajně jsem doufala, že nebude zle. Jenže ráno bylo vymalováno. Teplota, rýma, prostě chřipčička odemne převzatá nás přinutila změnit plán.
A včera to ještě vypadalo, že jsme všichni zdraví. Tak se radši ty moje holky sbalili a odjeli už před obědem Děda byl sice odizolován v ložnici ale jistota je jistota.
Tak jsme se zase moc neužily, viď Ženo? musíme si naplánovat dámskou jízdičku s kinem.
Nyní myslím jen na to aby se to naše rýmování vyhlo Michalce.


6 komentářů:

  1. U nás tůně Kikinka :-(. Rýmu měla celý víkend a spinkat šla s horečkou... Ach jo... Mě tohle tak nebaví...

    OdpovědětVymazat
  2. Vyhne! Já také bojuji a tvářím se zdravě,ale bolí mě v krkun a rýma se dere mezi nás! Co dělat, leda zalést do pelechu a vystrčit nožky hore! Jako ten kohoutek !
    Nezoufej!Někdy je chřipečka vítaný kamarád!:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Co se dá dělat...léto je pryč a už ty nemoci zase začínají...přeju všem nemocným brzké uzdravení a zdravým, ať zdravými zůstanou :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Aranelko, děkuji za milé přivítání u mne a též přeji brzké uzdravení!!! Jo to počasí si s námi letos pěkně hraje, nu což musíme bojovat. Michalka je kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce..já se vyhrabala, tatínek začíná:-((

    OdpovědětVymazat
  6. zatím nic, ale začínáme chodit do dopo-školičky..tak uvidíme, jestli nechytíme :-O

    OdpovědětVymazat